1/21/2014

Review - www.bedden.nl

Dit artikel is in samenwerking geschreven

Slaap is belangrijk. Maar het is natuurlijk het best om op een zo comfortabel mogelijke manier te slapen: Een goed matras, een lekker warm dekbed en een kussen die past bij je manier van slapen en je voorkeur. Als die basis is gelegd, kun je ook nog aan de slag met leuke dekbedovertrekken en kussentjes om je slaapkamer tot een waar paradijsje te maken. De basisingrediënten voor goede slaap worden verkocht op www.bedden.nl, en in dit artikel gaan we kijken naar de site.









Ik vind het uiterlijk van de site al een pluspunt. De kleuren vind ik leuk en de site is overzichtelijk. Bovendien worden de aanbiedingen van het moment uitgelicht op de home-pagina, wat ook handig is.

Op bedden.nl verkopen ze bedden, boxsprings, bodems, matrassen, kussens en dekbedden, maar ook dekbedovertrekken en slaapkamermeubels. Een zeer uitgebreide collectie dus, en volgens mij is er op het gebied van bedden alles te vinden wat je zoekt.



De prijzen van de producten lopen erg uiteen. Er zijn budget bedden van rond de €200, maar ook duurdere bedden van zo'n €1000. Handig, want zo kan iedereen producten kopen binnen zijn/haar budget. Op bovenstaande collage zie je één goedkoop bed en een duur bed, die ik beiden heel erg mooi vind. Ik zou er zo in duiken!

Wat service betreft... Er staat duidelijk een telefoonnummer op de site waar je heen kunt bellen met vragen, en ook kun je na de bezorging betalen, wat altijd fijn is en risico's voor de koper voorkomt.

Al met al kan ik geen tot weinig nadelen ontdekken aan de site. Er zijn producten in verschillende prijsklasses, de service is goed, en er worden veel verschillende dingen verkocht op de site. Als je nog op zoek bent naar een nieuw bed/matras/kussen/dekbedovertrek, dan zou ik zeker even een kijkje nemen op www.bedden.nl!

Kende jij de site?









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage