1/20/2014

shoppings - Forever21, H&M etc.


De sale is jullie afgelopen weken natuurlijk niet ontgaan. Ook ik kon het niet laten om alle webshops af te struinen om daar de leukste items in de sale te vinden. Ik ben gek op koopjes! Bij H&M weet ik altijd wel te slagen, en dit keer vond ik ook bij Forever21 wat leuke items die ik jullie niet wil onthouden. Ook won ik bij Femke nog een ontzettend gave statement ketting, die ik al ontzettend vaak heb gedragen. Ben je klaar voor mijn (nog vrij bescheiden) sale shoplog?


Op de website van Forever21 viel mijn oog op dit gave aztec jasje. Ik heb al een winterjas gekocht voor dit jaar, maar ik vond stiekem dat er nog wel een bij kon. Hij is gevoerd met zwart nepschaap en dat maakt hem heel warm (soms zelfs iets té). Het is een kort model dus op de fiets zal ik er niet heel warm in blijven, maar voor een dagje uit is hij perfect. Het printje is gewoon ontzettend cool! Hij was afgeprijsd naar €29,95.




Ik zat ook even bij de jurkjes te snuffelen en zag toen dit zwarte velvet jurkje. Zoals jullie weten ben ik gek van velvet (ik heb al een aantal rokjes en een legging) maar een jurkje had ik nog niet. Zwart vond ik wel een chique kleur. Het is een babydoll model, en hij is erg flatterend voor mijn brede heupen. De korte mouwen maken hem speels. En wat nog het mooiste was, was de prijs. Hij kostte namelijk maar twaalf euro nog iets.



Door naar m'n H&M aankoopjes! Toen ik een paar weken terug met Marjolein, Lisa en Soesja ging shoppen in Utrecht viel mijn oog al op dit schapengilet, maar op de een of andere manier heb ik hem toen gewoon laten hangen. Hij bleef maar in mijn hoofd rondspoken, dus toen ik hem vond in de webshop was ik ontzettend blij. Hij was dan wel in de sale, de prijs was nog best hoog: hij kostte €40,-. Au. Maar hij is het waard, want dit nepschapenvelletje houdt me heerlijk warm. Het enige minpuntje is dat ik, als ik dit aanheb, voor een gorilla wordt aangezien.



Dit denim rokje vond ik al een tijdje heel erg gaaf. Hij staat mooi wijd uit en de onafgewerkte randen maken hem heel stoer. Ik vind de wassing van het rokje heel mooi, en hij staat eigenlijk overal wel leuk bij. Ook leuk dat er lusjes aan zitten voor een riempje! Deze kostte €17,95 en is nog te koop.


Tot slot kreeg ik nog deze prachtige statement ketting binnen die ik met een winactie had gewonnen. Ik begin opvallende kettingen steeds leuker te vinden, en deze leek me perfect. Hij is goud, en verder heeft hij allemaal neutrale kleuren zodat ik hem overal mee kan combineren. Hij komt van de webshop Sieradenkistje.nl.

Het valt wel een beetje op dat ik alleen zwarte en grijze dingen heb gekocht hé. Ach, ik kan er niets aan doen. Ik hou gewoon van zwart.

Wat vind jij van mijn sale aankoopjes? En heb je zelf nog wat gescoord in de sale?



nRelate Posts and Homepage