1/28/2014

The Instagram TAG!

Instagram is zonder twijfel mijn favoriete social media. Ik vind het ontzettend leuk om foto's van anderen te bekijken en ook om er foto's van mezelf op te zetten. Het is honderd keer leuker dan Facebook, vind ik dan. Ik heb bij veel mensen de Instagram TAG voorbij zien komen in een filmpje, maar aangezien ik niet zo van filmpjes opnemen houd, én ze nooit zo goed bekeken worden hier op Sweethippos, besloot ik de TAG in een artikel te doen. Let's go!



Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn Instagram gebruikersnaam is marjoleinzoet, en dat is omdat ik zo heet! 

Hoeveel foto's post je gemiddeld?
Hoeveel foto's ik plaats verschilt heel erg. Soms een tijdje elke dag of soms meerdere per dag, maar als ik een tijdje niet veel anders beleef dan school, kan er soms een week tussen zitten. Gewoon, als ik iets leuks doe of iets moois/lekkers eet plaats ik een foto.



Instagram feitjes
Ik heb op dit moment 314 foto's geplaatst (sinds 7 oktober 2012), heb 159 volgers en volg zelf 185 mensen. Sneu feit: ik heb minder volgers dan dat ik mensen volg, maar dat maakt me lekker niets uit. 



Wat is de foto met de meeste likes?
De foto met de meeste likes is bovenstaande foto van vintage theekopjes. Het is vrij ironisch dat juist zo'n foto veel likes krijgt, maar dat komt denk ik doordat ik de hashtags vintage, teacups en tea gebruikte, waar maanden later nog likes op kwamen. Ik heb op die foto in de 60 likes, en dat is wel twee keer zo veel als dat ik normaal heb.

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Eigenlijk alleen Pixlr Express, waar een veel grotere keus aan filters is. Soms komen de filters op Instagram me de neus uit of wil ik iets speciaals doen met mijn foto (tekst, stickers...) en dan gebruik ik Pixlr! 

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Meestal gebruik ik Amaro (de eerste), Zwart wit, of gewoon helemaal niets. Soms verpest het namelijk echt de mooie, natuurlijke kleuren van de foto. Vind ik dan.


Welke hashtags gebruik je het meest?
*checkt Statigram*... De laatste maand was dat, hoe sneu, #studying. Maar over mijn hele Instagram carrière is dat #food. Dat zegt wel wat over mij, ben ik bang. 

Welke celebrities volg je? 
Harry Styles, Beyoncé, Caspar Lee, Doutzen Kroes, Jack & Finn, Kristen Stewart, Taylor Swift, The Script, Zooey Deschanel en Ed Sheeran. 

Welke grote bedrijven volg je?
Eigenlijk volg ik, behalve de sieradenwebshops die vaak leuke winacties hebben (tududu), geen bedrijven.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Nee, alleen Suzanne (suzannezoet) en mijn nichtje Janneke hebben Instagram. Maar ze zijn beiden niet heel erg actief. 

Wauw, ik ben wel weer wat te weten gekomen over mezelf hoor. Mijn meest gebruikte hashtag is #food, en ook grappig: ik plaats de meeste foto's op zaterdag en tussen 9 en 16 uur. Verder heb ik welgeteld één foto met een locatie, want ik weet nooit hoe dat moet :o 

Heb jij Instagram? Wat is jouw Instagram gebruikersnaam?










nRelate Posts and Homepage