2/17/2014

ABC-project - M & N

Zo, hallo. Long time no see. Meestal denk je als je een nieuw project start: 'Dit ga ik volhouden!'. Helaas ben ik blijkbaar geen persoon die dat soort beloftes nakomt. Voor wie 'nieuw' is op Sweethippos zal waarschijnlijk niet weten over welk project ik het precies heb. Vorig jaar, in januari, ben ik het ABC-project gestart. De bedoeling is dat je bij elk van de letters van het alfabet een zelfportret maakt. Ik begon heel goed, elke maand maakte ik ongeveer twee foto's zodat ik op schema zou blijven. Helaas raakte ik een beetje vast aan het eind van de zomer :') Maar, zoals je ziet, het ABC-project is terug! Ik ga verder waar ik gebleven was, bij de M en de N. Heel slim had ik, toen ik in Malta was vorige zomer, een foto gemaakt, maar die vind ik nu niet meer van toepassing. Vandaar dat ik voor een ander woord heb gekozen!

M - Muziek



Misschien heb je deze foto al gezien. Dat kan kloppen, want hij stond oook in mijn artikel over m'n nieuwe iPod. Aangezien ik heel veel van muziek hou, besloot ik bij de M voor dat woord te kiezen. Het is een zelfportret maar ook weer niet helemaal, want je ziet m'n g gezicht niet. Ik vond dit ook wel een keer leuk, en ik denk dat de foto zo iets leuker wordt in plaats van een portret van mijn voorkant waarop ik de iPod omhoog hou. Nu lijkt het alsof ik 'in actie' ben, haha.

N - Nieuw


Marjolein kwam met het idee voor 'nieuw'. Ik zat een beetje vast met de 'N', want het enige wat ik kon bedenken was 'naakt' en 'nat'. Nou ja, niet helemaal wat ik zocht. Bij 'nieuw' denk ik aan cadeautjes, en daar word ik heel vrolijk van! Ik ging zo mooi mogelijk een cadeautje proberen in te pakken, en ben best blij met het resultaat. Het leek me wel eens leuk om niet op m'n gezicht scherp te stellen, maar op het object. Daar gaat het tenslotte toch een beetje om. En het cadeautje was zo mooi, dat ik er ook nog even bonusfoto's van heb gemaakt!

Wat vind jij van deze foto's? En had jij al gehoord van het ABC-project?




nRelate Posts and Homepage