2/06/2014

Dag oud bakbeest, hallo nieuwe iPod!



Al maanden loop ik rond met een volle iPod. Mijn lieve oude iPod, die ik al sinds mijn tiende heb. Al die jaren heb ik het kunnen doen met 2GB aan muziek, maar ik ben mijn iPod nu toch echt ontgroeid. Na veel geklaag op Twitter en verlangens naar een nieuw exemplaar, was het afgelopen zaterdag dan eindelijk zover. Een nieuw tijdperk breekt aan: het tijdperk van maar liefst een iPod met 16GB. Dat wordt nog vele jaren luisterplezier!


Ik zat al een maanden te wachten op een of andere actie waardoor dit beestje van maar liefst €159,- een beetje minder pijnlijk zou zijn voor mijn portemonnee. En daar was dan de 'BTW, weg ermee!' actie van Mediamarkt waardoor er dertig euro vanaf zou gaan. Woensdagavond stond ik al in de startblokken om met een paar klikken op de knop mijn iPod online te bestellen, en rond zes uur was het dan zover. Zaterdag kwam hij aan, en man, wat ben ik er blij mee.Zeg nou zelf, hij ziet er wel iets gelikter uit dan mijn eeuwenoude iPod van acht jaar geleden. Een mooi touchscreen, een handig formaat en met die supersonische oortjes erbij, natuurlijk. Nee maar echt, die oortjes zijn een hele verbetering.


En om hem nog iets leuker te maken bestelde ik dit mooie gekleurde hoesje op eBay. Hier zou jij toch ook vrolijk van worden? Ik heb meteen allerlei complete albums erop gezet, want ja, die 16GB gaat niet zomaar vol. Ik denk dat dit een hele goede vervanger is van mijn oude exemplaar, maar stiekem ga ik mijn oldtimer wel missen. Dag oud bakbeest, hallo nieuwe iPod!

Heb jij nog geprofiteerd van de 'BTW weg ermee!'-actie?

nRelate Posts and Homepage