2/16/2014

Favorieten van dit moment

Wie zegt dat een 'favorieten van...' artikel per se aan het eind van de maand moet zijn? Ik breek vandaag de regels, want er zijn een aantal dingen en producten die het verdienen om in het zonnetje gezet te worden. Producten en dingen die pas sinds een week mijn favoriet zijn, of producten die juist al héél lang op mijn favorieten lijstje staan. In dit artikel laat ik jullie mijn random favorieten zien.

~ Denim Jacket







Van de week was ik wanhopig op zoek naar een leuke outfit. Ik had het gevoel dat ik alles nog maar kort geleden gedragen had, en had écht behoefte aan of iets nieuws, of iets ouds wat ik lang niet gedragen had. Het werd het tweede, want achterin mijn kast vond ik mijn spijkerjasje terug. Ik heb het in de zomervakantie gekocht, maar was nooit op het idee gekomen om het in een outfit te dragen. Jup, domme ik, maar ik gebruikte het altijd als jasje in de zomer. Nu ik het weer heb ontdekt, heb ik al een aantal outfitideeën met het jasje.

~ Roos op mijn kamer






















Ik heb een Valentijn! Grapje, ik heb de roos van mama gekregen afgelopen vrijdag. Hij lag op mijn ontbijtbordje die ochtend, en 's middags heb ik het een leuk plekje gegeven op mijn kamer. Ik vind bloemen altijd zo gezellig staan, eigenlijk zou ik vaker een bosje bloemen moeten kopen.

~ Statement ketting 



Dat deze ketting eigenlijk van Suzanne is, is maar een klein detail, haha. Ik vind hem echt heel leuk staan bij simpele blousejes of shirts. Hij is van de Primark.

~ Lijstjes maken











Als ik een lijstje maak met dingen die ik nog moet doen, is mijn hoofd meteen leeg. Ik heb vrijdag een lijstje gemaakt met de vakken waar ik deze periode een toets van heb (het zijn er lekker weinig, eindexamenjaar enzo, je weet zelf...) en dingen die ik verder nog moet doen. Dit is niet alles hoor, maar verder kon ik even niks verzinnen. Als ik het af heb, gaat er een kras door.

~ Shiseido schoonmaak


Dit schoonmaakmiddel voor mijn gezicht is al ongeveer een jaar mijn trouwe vriend. Ik heb vorige week mijn tweede tube gekocht, en de andere is biiiijna op. Ik heb er dus bijna een jaar mee gedaan, echt wow! Het helpt bij mij erg goed om het roodste en pukkeligste uit mijn gezicht te halen. Tuurlijk niet alles, maar dat is ook vrijwel onmogelijk in de puberteit. Ik wilde eerst niet €25 betalen voor een reiniging, maar ben toch blij dat ik hem gekocht heb. En omgerekend is het iets van €0,07 per gebruik...

~ Mijn nieuwe studeerplek




Gister was ik mijn bed aan het verschonen en mijn kamer aan het stofzuigen, toen ik ineens zin had om mijn kamer eens anders in te delen. Het stond namelijk al honderd jaar op dezelfde plek, en ik was toe aan een nieuwe view over mijn kamer. Mijn bureau schoof ik bij mijn raam en mijn bed naar achteren. Nu heb ik mijn bureau niet meer in zo'n donker hoekje staan, maar lekker in het daglicht. Op onderstaande foto zie je een overzicht van hoe mijn kamer nu is ingedeeld.








Dit waren mijn favorieten van dit moment! Zo zie je maar: soms kun je op moment van inspiratie hele nieuwe kledingstukken ontdekken, of je kamer indelen op een nieuwe manier.

Wat zijn jouw favorieten van dit moment?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage