2/22/2014

Floor & Denim - de perfecte combi!

Denim is mijn beste vriendje. Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik geen denim draag. Ik hou van de stevigheid, de kleuren en alle mogelijke combinaties die je met denim kledingstukken kunt maken. Spijkerbroeken, jasjes, blousejes, shortjes... Je kunt het zo gek niet bedenken. Vandaag laat ik jullie een greep uit mijn denim collectie zien!



Dit is mijn nieuwste aanwinst op denim gebied. Het is een vintage spijkerjasje van Levi's die ik op Marktplaats op de kop heb getikt. Ik zocht al heel lang een spijkerjasje met een bont voering, zo een die van die typische truckers hebben ;) Het is een maat 36 en dat is net iets onder mijn normale maat, maar hierdoor sluit hij wel mooi aan en is hij niet té oversized. Bovendien is hij ook lekker warm door de fur lining! Het liefst zou ik nog meer van deze jasjes hebben, ze zijn geweldig!




Een denim blouseje kan echt niet ontbreken in je kledingkast. Ik heb inmiddels een aantal jaar dit lichte exemplaar van H&M. Omdat hij zo lekker luchtig is is hij perfect voor in de lente en zomer, maar met een truitje eronder is hij ook super leuk.


Dit boyfriend spijkerjasje konden jullie laatst bewonderen in een outfitpost. Dit is een van de eyecatchers uit mijn kledingkast, want aan de onderkant is hij gebleekt. Ik vind zowel de donkere kleur als de lichte kleur heel mooi, dus dat komt goed uit! Ik heb hem destijds bij ASOS in de sale besteld.


Dit giletje doet me denken aan de vakantie met Marjolein in Berlijn! Niet zo gek, want ik kocht hem daar bij de Forever21. Het is een mooie lichte kleur en hij staat super leuk over een t-shirtje. Met lange mouwen eronder vind ik hem iets minder, maar ook niet verkeerd, toch?


Ah, mijn tuinbroek! Op dit moment heb ik pauze van hem genomen omdat hij toch iets te koud is, maar oh, wat hou ik van hem. Het maakt me niets uit dat mijn kont er dik in lijkt en jongens deze dingen niets vinden, hij zit geweldig. Ik ben nog steeds gek van de tuinbroekentrend, het liefst wil ik nog een zwart exemplaar. Ik heb ook nog een korte tuinbroek, maar die trek ik pas weer aan als het zomer wordt.


Last but not least, een greep uit mijn shortjes. En daar mocht best een gekke foto bij gemaakt worden. De bovenste is van Levi's en komt bij de Episode vandaan, en de twee onderste heb ik uit de kringloopwinkel. Ik kan niet wachten tot het zomer wordt, want dan kan ik ze weer zonder panty aan! Toch een stuk mooier dan met, stiekem.

Hou jij ook zo van denim?

nRelate Posts and Homepage