2/12/2014

Inspiratie - Fashion

Nu de tijd weer richting maart gaat begint het bij mij weer te kriebelen om binnenkort weer goed voor lentekleding te gaan shoppen! Ik ben al aan het nadenken over wat voor dingen ik voor het voorjaar en de zomer wil gaan kopen, en wat ik met mijn stijl wil. Dat laatste kan ik nu natuurlijk nog niet goed bedenken, maar inspiratie op doen kan altijd. Daarom vandaag in de inspiratie het thema 'fashion'. Van jurkjes tot complete outfits tot schoenen... een kijkje in Weheartit!

n.s.h | via Tumblr


http://sutekii-na.tumblr.com/

PASTEL

White Fashion ✨

Irene's Closet

Beğendiklerim | Tumblr

L

✿ S h i n y ♔ B e t t y ✿

Untitled | via Tumblr

Purity زكية | via Tumblr

Tiphaine's Diary - Switzerland based fashion blog: WE ARE GOLDEN

  | via Facebook

(2) soft grunge | Tumblr'

Ik heb al zin om nieuwe voorjaarsmode te kopen. En jij? 










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage