2/02/2014

Instafood - drie collages met foto's van eten.

Afgelopen dinsdag biechtte ik al op dat mijn meest gebruikte Instagram hashtag food is. Ik vind het ontzettend leuk om Instagram accounts te volgen die af en toe (of altijd) foto's van eten plaatsen. Laatst zag ik bij Jennie een heel leuk concept: ze plaatste vier collages met Instagram foto's die zij geliked had. Toen ik ook door mijn gelikete foto's scrolde vond ik het er super leuk uitzien, en dan vooral al die foto's van eten bij elkaar. Daarom: 36 plaatjes van eten. Van gezond tot ongezond, van ontbijt tot diner. Ik heb onder de collages gezet van wie de foto's komen, zodat jullie misschien nog wat nieuwe Instagrammers ontdekken. En oja, er zitten ook een paar foto's van mezelf tussen.



























alaesmay | afashionwayoflife | annemerelcom | breakfastofdreams |
marjoleinzoet | denisekoopmans | dutchfitstagram | dutchfitstagram |
marjoleinzoet | healthylivinginheels | marjoleinzoet | healthylivinginheels |







healthylivinginheels | ikbenirisniet | hforhealthy | healthylivinginheels |
ingwervanille | lucifugas | stronglikeafighter | stronglikeafighter |
ingwervanille | jenniefromtheblog | lifestylesnapshot | marietmons |








xjoosje | silverspies | silverspies | jenniefromtheblog |
sincerelyjules | sincerelyjules | soesjaa13 | soesjaa13 |
negin_mirsalehi | serenaverbon | weitingashley | mliees |

Leuk hè, zo al die plaatjes bij elkaar? Ik vind het er erg leuk uit zien. Ook kan ik zelf bij sommige Instagrammers echt een duidelijke stijl terugzien van foto's die ze maken. Ik werd doordat ik veel nieuwe accounts ontdekte ook geïnspireerd, want ik kreeg meteen zin om gezondere ontbijtjes te proberen en weer eens een smoothie in elkaar te zetten. Een fijne zondag allemaal! Vandaag is papa jarig, dus vanaf vanmiddag komt er gezellig allemaal visite, en gaan we samen eten.

Heb jij plannen voor vandaag? En welke foto inspireert jou het meest?






nRelate Posts and Homepage