2/25/2014

Meet: Marjolein met bril

Al tijden had ik last van mijn ogen. Niet per se heel duidelijke klachten, maar wel had ik het gevoel dat ik vaak moeite had met scherpstellen, vaak staarde en ook had ik veel hoofdpijn. Na weken uitstellen belde ik de Opticien, en liet ik mijn ogen meten. Ik had niet een erg hoge sterkte, maar toch genoeg om last te hebben. De volgende dag ging ik naar diezelfde Opticien om een bril uit te zoeken. De dag daarna werd ik gebeld dat ie klaar was, en sindsdien ben ik brildragend.




Dit is hem!het merk is Augusto Valentini, lekker Italiaans. Ik wist eigenlijk vrij direct dat ik voor een bril zou gaan, en niet voor lenzen. Het lijkt me irritant om elke dag opnieuw lenzen in te doen. Uiteindelijk raak je daar vast aan gewend, maar ik wilde gewoon een leuke, opvallende bril. Ik koos deze uit, omdat de kleur bij mijn ogen past, en omdat ik deze het leukst vond.



Aan het beeld van mezelf met bril was ik vrijwel direct gewend. Aan het dragen van een bril nog niet. Alles is heerlijk scherp en mijn ogen hoeven niet steeds te zoeken naar iets waar ik op moet scherpstellen, maar al die scherpte bezorgt mij nu nog even hoofdpijn, en aan het schoonmaken, de rand om mijn beeld heen, etc. moet ik ook nog even wennen. Maar ja, dat is logisch.

Wat vind jij van mijn bril? 




nRelate Posts and Homepage