2/03/2014

My life in pictures - januari

Wauw, 'my life in pictures', long time no see! Ik heb zo weinig foto's gemaakt deze eerste maand van 2014 dat ik het niet waard vond om twee persoonlijke posts te maken. En ook al heb ik wel een aantal foto's om te laten zien, ze zijn alsnog weinig spectaculair. Vaak vergat ik gewoon foto's te maken. Ik moet er gewoon weer even inkomen vrees ik... Oh well, ik heb toch nog maar liefst acht foto's voor jullie op deze maandagochtend. Veel lees plezier!

1. een tof mooie selfie met Marjolein op school. Want ja, ik heb echt het gevoel dat mijn hele leven uit school bestond deze maand.
2. een heel leuk hoogtepuntje: we haalden de achthonderd volgers op Bloglovin'! We gaan langzaam richting de duizend en dat vind ik tof. Zet al die achthonderd mensen maar eens op een rij, nou, dan zijn het er aardig veel. Ik vind het heel tof dat jullie ons allemaal willen volgen, it means a lot!
3. ik had een korte maar gezellige Starbucks date op het station in Groningen met Marjolein en Soesja. Het is toch maar handig dat Soesja een studentenov heeft, want zo kan ze lekker vaak naar ons toe komen ;)
4. ik liet eindelijk mijn filmrolletje ontwikkelen bij de HEMA en was ontzettend blij met het resultaat.




1. ik plaatse mijn eerste outfit van 2014 met mijn favoriete denim jacket op dit moment.
2. ik kreeg een kleine H&M bestelling binnen met deze beanie. Ik dacht altijd dat beanies mij niet stonden, maar deze vind ik toch wel heel erg leuk. Hij is grijs geribbeld en heerlijk warm.
3. Kitty is altijd een goed fotodier. En ze is lief, ook al heeft ze me wel weer een haal gegeven met haar scherpe kattenklauwen ;)
4. ik bestelde tijdens de Mediamarkt BTW-vrije dagen een nieuwe iPod! Deze kunnen jullie aankomende donderdag op het blog aanschouwen.

Ik wil wel graag weten hoe het met jullie is, dus barst maar los in de comments! :)

nRelate Posts and Homepage