2/10/2014

outfit - back in black






Ik geloof dat ik de smaak weer te pakken heb wat outfits betreft, hoor! Helaas is het weer nog steeds niet optimaal voor foto's (wind, kou, je weet het wel) dus maakte ik de foto's nogmaals binnen. Een tijdje geleden plaatste ik een shoplog, waarin ik jullie dit zwarte furry vest liet zien. Het is best een statement piece, wat het lastig maakt te combineren, dus ik ging voor veilig zwart. Door de verschillende texturen die ik in de outfit heb verwerkt wordt het echter verre van saai: zwart is cool!



Het was nog lastig om een goed plekje te vinden in mijn kamer om foto's te maken, want mijn kamer heeft weinig rechte muren. Ik denk dat ik buiten foto's maken toch iets fijner vind ;) Nog even wachten totdat de blaadjes weer aan de bomen komen en dan ben ik er weer klaar voor om de buitenlucht te trotseren.


Zoals ik al zei heb ik geprobeerd om verschillende texturen te verwerken in deze outfit. De zwarte trui die ik aanheb is vrij simpel, maar door het gilet krijgt de outfit al wat meer 'volume'. De zwarte jeans zijn gewaxt en ook mijn laarsjes glimmen een beetje. Het is echt lekker om in dit gilet weg te kruipen, hij is super warm en zacht.


Je zag het niet heel erg goed op de vorige foto's, maar als stiekeme eyecatcher had ik deze neongele ketting om. De kleur is heel opvallend, en daarom leuk om je outfit iets mee op te fleuren. De statementketting uit mijn vorige outfit zou ook heel mooi bij het geheel passen, denk ik.

Trui - H&M
Furry gilet - H&M
Jeans - H&M
Chelsea boots - Sacha
Ketting - H&M

Wat vind jij van deze outfit? Zou jij zelf zoiets dragen?

nRelate Posts and Homepage