2/07/2014

Outfit - Statue

Ik wilde nog graag een outfit maken met mijn nieuwe, bordeaux rode skater skirt van de H&M en mijn favoriete (nieuwe) schoenen van dit moment: mijn grijze Panama Jack's. Op papa's verjaardag afgelopen zondag ging ik er in de ochtend met Suzanne (volg haar!) op uit om outfitfoto's te schieten in het bos. Het zonnetje scheen, en het voelde als voorjaar. We negeerden de blikken van voorbijgaande wandelaars (met honden) en speelden model.






Ik verzon de titel, doordat ik naar dit liedje van Nina Nesbitt luisterde. Trouwens, een droom kwam uit dat ik eindelijk outfitfoto's op mijn zeer geliefde fietsje heb gemaakt. Dat wilde ik al zo lang, haha. En hee, het is alweer bijna weekend. Nog maar één dagje! Heb je plannen voor dit weekend? Ik begin het weekend vanmiddag goed met een high tea met Janneke. Jummie. 

Schoenen - Panama Jack
Rokje - H&M
Sweater - Pull&Bear
Ketting - Primark (geleend van Suzanne!) 

Wat vind jij van deze outfit? 





nRelate Posts and Homepage