3/23/2014

Food in de toetsweek #2

Hi, ik ben terug! De toetsweek is voorbij, en dat betekent dat ik weer tijd heb om te bloggen. Het begint al een beetje standaard te worden dat ik tijdens mijn toetsweek extra vaak foto's maak van mijn eten, om dat vervolgens te delen met jullie. In dit soort weken eet ik meestal nét iets specialer, omdat ik meer tijd heb om thuis te ontbijten of lunchen. Dit keer was mijn rooster wel zo, dat ik uiteindelijk in de week zelf elke dag op school moest lunchen (toetsen vanaf half 12, hel!), maar toch heb ik weer heel wat fotootjes gemaakt van mijn voedsel.






Van links naar rechts:
1. Op zaterdagmiddag at ik voordat ik aan het werk ging een stuk homemade stokbrood met daarbij twee rijstwafels en een glas melk. Jum!
2. Op zondagmiddag at ik tussen het leren door als lunch een kom havermout met rozijntjes, walnoot, kaneel en appelstroop. Ook echt heel lekker! Ik begin het steeds vaker te eten, op verschillende manieren te combineren én ik vind het ook steeds lekkerder.
3. Tijdens het leren van geschiedenis dronk ik een kopje koffie met een lekker choco-koekje.
4. Maandag was ik vroeg vrij, dus toen at ik toen ik thuis kwam een tosti. Dat was al een tijdje geleden, terwijl ik normaal echt ZO vaak tosti's eet.

1. Ik hoefde pas om half 11 weg dinsdag, dus had ik nog even tijd om te ontspannen. Ik kleurde in mijn kleurboek voor volwassenen (dinsdag artikel!) en nam daarbij een grote mok thee, die op de foto al op is, en at yoghurt met chocopops.
2. In de avond aten we bonenstampot met een stuk rookworst, want daar had ik zin in. Lekker!
3. En ook hadden we de eerste paaseitjes in huis. Mama verstopte ze helaas in de kast nadat ik er een aantal had opgegeten, want ze vond het zonde als ze na één dag al op waren. Wat een vertrouwen in mij, hè? ;)
4. Kopje thee bij het leren van Natuurkunde. Dat maakte het nét iets dragelijker om te leren over golven, trillingen en krachten.





1. We hadden in de vriezer nog steeds opwarm-appelflappen liggen van Oud&Nieuw. JAMMIE.
2. Dit was eigenlijk bijna elke dag mijn lunch als ik van half 12 tot half 2 een toets had: twee broodjes Nutella en een pakje Liga. Dit at ik van te voren, om een knorrende maag tijdens de toets te voorkomen, want dat vind ik altijd zó awkward.
3. Banaantje.
4. We hadden eindelijk weer Nutella in huis, en ook nog eens een extra grote pot. Love it.




1. Omdat ik iemand die ik ken had geholpen met Natuurkunde (hoe dat is nog steeds een raadsel) kreeg ik een bak chocolaatjes. Ik heb er behoorlijk wat gegeten, want er zitten nu nog maar vier ofzo in.
2. Vrijdagavond zag ik na bijna een jaar Marieke weer! Ze is sinds kort op kamers in Groningen en dat was een heel stuk dichter bij dan waar ze eerst woonde. We maakten Sushi, en dat was echt heel lekker. En het was heel gezellig :)
3. Zaterdagochtend ontbeet ik weer eens met mijn broodje hagelslag, en ook had ik er een hardbrood met kaas bij en natuurlijk thee.

Mijn toetsweek ging best oké trouwens, hoop ik. Het is natuurlijk altijd even afwachten hoe de cijfers worden.

Wat is het lekkerst wat jij afgelopen week gegeten hebt? 




nRelate Posts and Homepage