3/25/2014

Het enige echte kleurboek voor volwassenen

Kun je nog herinneren dat je urenlang non-stop kon kleuren? Ik wel! Ik hield zo veel van tekenen vroeger. Samen met een vriendinnetje kon ik uur na uur een tekening maken, en terwijl ik tekende bedacht ik er hele verhalen bij. Geweldig! Ik vind tekenen nog steeds heel leuk, maar heb helaas niet zo'n groot tekentalent. Misschien dat veel oefenen zou helpen, maar daar ben ik dan weer een beetje te lui voor. Toen ineens zag ik bij Iris het kleurboek voor volwassenen en dat wilde ik meteen hebben. Dit boek heeft 144 kleurplaten die een stuk ingewikkelder zijn dan de simpele dingetjes die we vroeger konden inkleuren. Het vergt soms ook wel wat creativiteit, en dat maakt het juist zo leuk. Kijk maar mee.































 

Dit boek kost €9,95 en is onder andere te koop bij de Bruna (in de winkel of online), maar je kunt het ook via bol.com krijgen.

Wat vind jij van dit kleurboek?





nRelate Posts and Homepage