3/26/2014

inspiratie - random

Hallo lieve allemaal! Wat voelt het goed om weer even lekker een blogje te kunnen typen. De afgelopen weken ben ik nogal afwezig geweest op Sweethippos. Dit komt omdat ik me zo goed mogelijk wilde storten op mijn laatste SE week ooit! Uiteindelijk denk ik niet dat dit mijn beste toetsweek ooit was, maar het is toch heel wat dat de volgende toetsen die ik ga maken mijn examens zijn. Op dit moment heb ik geen zware opdrachten of iets dergelijks meer, en kan ik dus veel leuke dingen doen, waaronder bloggen. Want ja, ik heb het wel gemist hoor, deze paar weken. Om weer even op gang te komen plaats ik een inspiratie. Hopelijk krijg ik dan gelijk ideeën voor volgende blogposts! Het thema? Geen! Wel zo makkelijk.

🙏
Ella | via Tumblr
always with you | via Tumblr
Y.O.U
Summer | via Tumblr
Love Ya Bunches | via Tumblr
(4) Tumblr
lolitA | via Tumblr
. | via Tumblr
Adventure
Untitled
.
Alegria de uns, tristeza de outros | I love it on We Heart It. | via Tumblr
Mini Skirt Dress | http://onetrend.net/mini-skirt-dress-5/
:)) violeta
viva la vida. | via Tumblr
Love them
healthy food
http://cokgulenadam.tumblr.com/
Floating pineapple
Элизабет Нету

What have you been up to?

nRelate Posts and Homepage