3/30/2014

Marjoleins lipstick- en lipbalsemstash

Toen we Sweethippos begonnen, was ik dol op make-up. Bij elke nieuwe Limited Edition van Essence of Catrice vlogen Floor en ik naar de Kruidvat om daar weer wat nagellak/oogschaduw/lipgloss te scoren. Maar nu draag ik vrijwel alleen nog oogpotlood, mascara, en... lipstick! Lipstick maakt een look vaak net wat mooier, specialer en vrolijker. En daarom hou ik er ook van. Ik draag lang niet dagelijks lipstick, maar áls ik mijn look wat mooier wil maken grijp ik in mijn lipstick-laatje. Ik laat jullie vandaag mijn lipsticks en lipbalsems zien, wat weer een beetje beauty op SH is sinds een hele lange tijd.
























Van links naar rechts: Essence 'Coral Calling', Essence 'Dare to wear', Catrice 'Colour Bomb' en Kiko



De vier lipsticks die hierboven te zien zijn, zijn zonder twijfel mijn favorieten. Ik hou van de roze en rode kleuren. De lipsticks van Essence vind ik sowieso erg fijn. Ze blijven ontzettend goed en lang zitten, hebben veel kleur en een fijne structuur. Als je een budget lipstick wilt die ook nog eens goed is, neem een van Essence! De lipstick die ik hiervan het vaakst draag is denk ik 'Coral Calling' van Essence, omdat ik rood soms nog nét iets te heftig vind voor een schooldag of iets anders, ga ik vaak voor roze.























Van links naar rechts: Kiko, Kiko (sorry, ik weet de naam/het nummer niet!), P2 'Union Square', P2 'Copa Cabana'. 























Weer vier lipsticks met echt mooie tinten, die nét weer even wat anders zijn dan de vorige vier. Wat deze lipsticks mijn bijna-favorieten maakt, is dat (vooral de P2) heel erg creamy zijn, waardoor het snel van mijn lippen afglijdt. De Kiko lipsticks vind ik wel heel tof, maar draag ik iets minder vaak op de een of andere manier.

 Van links naar rechts: Rimmel 'Kate Moss', Teeez 'Underground', Teeez 'Last minute', Miss Sporty, MAC 'Hot Gossip' en L'Oreal '203'.
























Dit zijn eigenlijk de zes lipsticks die ik al vrij aan het begin van mijn lipstick-carrière heb gekocht of gekregen. Ik vind ze dan ook niet allemaal meer even mooi. De bruinige lipstick van Kate Moss was echt mijn eerste lipstick die ik kocht. Ik vind hem nog steeds best mooi, maar draag nu liever felle kleuren. De twee van Teeez zijn ook mooi, maar erg moeilijk aan te brengen wat ik een groot nadeel vind. Dan hebben we nog eentje van Miss Sporty, die ik nooit draag maar zonde vind om weg te gooien, omdat het één van mijn eersten was. De MAC lipstick is nog wél mijn favoriet. Ik draag hem als ik zin heb in lipstick, maar niet een te felle kleur wil. Ik heb hem twee jaar geleden van Josephine over gekocht, dus er zitten ook leuke herinneringen aan van een meeting! En die van L'Oreal? Tsja, die heb ik na het schrijven van deze post in de prullenbak gegooid want die is écht niet mooi meer.
























En als laatste laat ik jullie nog even mijn lipbalsems zien. Dit zijn ze niet allemaal, want er ontbreekt nog een Balmi met frambozengeur en er zullen vast nog wat meer zijn die ergens verstopt zitten in een tas, maar goed. Ik hou van al deze balsems, en ik heb niet echt een voorkeur.

Wat is jouw favoriet uit mijn stash? 



nRelate Posts and Homepage