3/31/2014

mini shoplog - sieradenkistje.nl, C&A

Voordat ik jullie (hopelijk) ga verblijden met mijn verjaardagshaul, laat ik een paar kleine items zien die ik de afgelopen weken heb gekocht. Ik ben een keertje naar de stad geweest met mijn moeder, maar ook spotte ik op een blog hele leuke zomerse kleren van C&A, die ik daarna meteen besteld heb. Ook bestelde ik als klein verjaardagscadeautje een mooie ketting bij Sieradenkistje.nl, een webshop waar ik inmiddels al een trouwe klant van ben.


Het ziet er een beetje gek uit op de foto, maar dit is een shortje! Zoals ik al zei ging ik met mama naar Groningen om daar even rond te kijken. New Look vind ik een geweldige winkel, dus daar ging ik graag even naar binnen. Er hingen super leuke kleren, maar veel heb ik niet gezien, omdat het prijzencircus bijna zou beginnen (en ik dus net iets te vroeg was...) en dus in rode plastic zakken was verpakt. Wel spotte ik dus dit vrolijke, bloemige shortje. Hij is high waisted en sluit aan met elastiek, dus hij zit heerlijk. Hij is van katoen waardoor hij wel een beetje kreukelig wordt, maar dat maakt hem zeker niet minder leuk. Hij kostte €17,99.



Hier zie je iets dat ik super leuk vind, maar dat nog wel een beetje eng is om te dragen: een crop top! Ik werd verliefd op de opdruk, en ik besloot hem te kopen om mezelf te pushen om aan mijn buik te werken ;) Hij was ook nog eens super cheap, ik geloof dat hij ongeveer 8 euro kostte bij C&A. Ik vind de kleuren van de print echt prachtig. Ik denk dat deze heel leuk zal staan boven een high waisted broek of onder een van mijn tuinbroeken. Nu moet alleen de temperatuur nog iets omhoog en mijn lijf wat strakker, en dan ben ik helemaal klaar om hem te dragen.


Zoals jullie weten ben ik gek op tuinbroeken, dus toen ik deze spotte in de C&A webshop, kon ik het echt niet laten om hem in mijn winkelmandje te kieperen. Dit is alweer mijn derde exemplaar, als het zo doorgaat leg ik een hele verzameling aan. Hij heeft een acid wash en dat maakt hem heel stoer. Bovendien zitten tuinbroeken ontzettend lekker, en dat vond ik een goed excuus om hem te bestellen voor €29,90. 

Last but not least bestelde ik deze prachtige statement ketting bij Sieradenkistje.nl. Een aantal jaar geleden bestelde ik daar heel veel, dus na een lange tijd besloot ik weer eens een kijkje te nemen. Mijn oog viel op deze ketting met allerlei verschillende stenen in verschillende kleuren. Het zwart met wit maakt hem neutraal, maar de turquoise stenen maken hem toch ook speciaal. Hij kostte €11,95.

Morgen ben ik jarig en dan word ik eindelijk 18, super spannend! Waarschijnlijk komt er aanstaande donderdag een verjaardagshaul online (omdat ik mijn verjaardag zaterdag al heb gevierd). 

Wat vind jij van mijn aankopen?



nRelate Posts and Homepage