3/03/2014

my life in pictures - februari

Hoi lieve allemaal! Inmiddels is het maart en is de winter (hopelijk) bijna voorbij. Wat een lekker weekje heb ik achter de rug, zeg. Net zoals veel anderen heb ik een week voorjaarsvakantie gehad, en daar was ik wel aan toe, moet ik zeggen. Even rustig aan doen en relaxen! Dat is dus ook wat je vooral zult zien in deze 'my life in pictures': mij die lui aan het doen is. Maar het is het zeker waard om even te bekijken en te lezen, want ik heb ook een aantal 'spannende' dingen gedaan hoor ;). Denk maar aan après-skiën en naar een rechtbank gaan. Ja, echt. Lees maar snel verder!



1. een gevoerde spijkerjas stond al een tijd op mijn wishlist. Ik speurde dan ook regelmatig Marktplaats af om het perfecte jasje te vinden. En ik vond hem, en nog eens een kwartiertje met de auto van mij vandaan. Het is een spijkerjasje van Levi's en het liefst trek ik hem elke dag aan.
2. mijn tante werd 50 jaar en dat werd groots gevierd. Het thema was après-ski, en iedereen liep dus lekker dik ingepakt daar rond. Ik hield het bescheiden met een muts en een sjaal ;) Hier zie je mij met mijn nichtjes en mijn broertje.
3. ik deed weer eens iets aan mijn ABC-project! Ik pakte dit cadeautje zo mooi mogelijk in voor de 'N' van 'nieuw'.
4. de bieb is een van de leukste plekken ooit. En nu helemaal, want ze verhuren de hele Beatles Anthology DVD collectie! Perfect voor in de vakantie, natuurlijk. Super leuk om te kijken wat mijn favoriete band allemaal uitgespookt heeft.



1. ik kwam erachter dat er een kringloopwinkel was in het dorp naast mijn woonplaats die super veel platen verkocht. Daar moest ik natuurlijk even een kijkje nemen! Ik sleepte Marjolein mee en vond deze vijf leuke platen voor een zacht prijsje. Ik kan er echt niet genoeg van krijgen!
2. knuffelen met een chagrijnige Kitty die niet op de foto wil.
3. ik zei toch dat ik naar een rechtbank zou gaan? Nou, niet voor mezelf hoor. Met mijn maatschappijwetenschappen-klas bezocht ik een aantal rechtzaken, omdat we nu het onderwerp 'criminaliteit' behandelen. Het was super interessant!
4. ik ging samen met Marjolein en haar ouders twee daagjes op stap! Hier zie je de molens in de Zaanse Schans.


1. een super charmante bedselfie. Hoezo zijn we blij?
2. 's avonds gingen we naar het strand en aanschouwden we de mooie zonsondergang. Ik hou van het strand!

Wat heb jij beleefd in februari?

PS: de toetsweek komt er bijna weer aan, dus het kan zijn dat het wat stiller is op Sweethippos de komende weken.

nRelate Posts and Homepage