3/01/2014

Shoplog Den Haag - Primark & New Look

Deze week heb ik twee super leuke dagen met Marjolein en haar ouders in en rond Noordwijk gespendeerd. We gingen naar de Zaanse Schans, het strand en aten in de leukste strandtent ooit, maar daar gaat Marjolein jullie een andere keer over vertellen. Behalve al deze leuke dingen moest er natuurlijk ook geshopt worden, want we zaten heel dicht bij Primark én Den Haag! Ik laat jullie natuurlijk heel graag zien wat ik gekocht heb. Het meeste heb ik bij Primark in Zaandam gescoord, maar ik heb ook nog wat kleine dingetjes uit Oh Oh Den Haag meegenomen.



Het was super lang geleden dat ik een Primark had bezocht (ik geloof deze zomer in Londen) dus ik was heel benieuwd of ik er leuke kleding kon vinden. De Primark in Zaandam is niet extreem groot, maar wel groot genoeg om er mooie kleding voor een klein prijsje te scoren. Ik nam onder andere deze gequilte grijze sweater mee. Simpel, maar toch een klein beetje speciaal door het patroon. Hij is extreem zacht! Ik geloof dat deze trui €10,- kostte.



Een item wat heel erg op het vorige lijkt is dit shirtje. Hij heeft hetzelfde patroon, maar ditmaal is het een t-shirt! Hij is prachtig mintgroen en net zo zacht als de lange variant. Het is een cropped top, maar met een high-waisted broek zit ik safe. Een perfect t-shirt voor de vroege lente! Hij was volgens mij €8,-.


Pyjama's zijn altijd handig om te halen bij Primark! Ik spotte deze ontzettend schattige pyjamabroek, en daarbij kocht ik ook dit simpele shirtje. De broek is van katoen en lekker luchtig, dus deze kan ik ook nog in de lente aan. Het shirtje en de broek waren per stuk rond de €8,-.


Rondkijkend bij de pyjama's zag ik ook nog deze ontzettende leuke pyjamabroek met ruitjes en een strik. De stof lijkt wel een beetje op flanel en hij is dan ook wat warmer. En het beste was dat hij was afgeprijsd naar €3,-! Ik kocht ook nog saaie zwarte sokken en onderbroeken, maar die vond ik het niet waard om te laten zien.




Ik wilde al heel lang een leuke, simpele peplum top, en bij New Look vond ik er één! Toen ik hem aantrok in het pashokje verbaasde ik me echt over wat zo'n topje voor je figuur kan doen. Ineens heb ik een taille! Dit topje kan ik dragen met een jasje eroverheen, maar het lijkt me ook een heel leuk ding om aan te trekken als ik uitga. Mooie ketting erbij, skinny jeans aan en klaar! Deze peplum top was €11,99.


Tot slot kwam ik dit boek tegen in een super schattige 'English Book Store'. Ze hadden daar allemaal Penguin English Classics uitgestald, en aangezien ik meer Engelse classics wil lezen, kwam dat me perfect uit. 'Wuthering Heights' staat al erg lang op mijn to-read-list en daarom mocht hij mee. De cover is super mooi, en van een raar zacht materiaal gemaakt. De rug is lekker kleurig, dus hij staat denk ik heel mooi in mijn boekenkast! Hij kostte €9,50, wat ik een prima prijsje voor zo'n mooi boek vond.

Heb jij laatst nog geshopt? Zo ja, waar en wat?

nRelate Posts and Homepage