4/13/2014

1 week, 5 (mirror) outfits

Deze week hoefde ik (op één dag na) steeds pas om 10 uur op school te zijn. Dat betekent dat ik lekker kon uitslapen en dat ik wat meer tijd had om me aan te kleden en op te maken. Ik besloot dat het wel leuk zou zijn als ik elke dag een foto van mijn outfit zou maken, zodat jullie kunnen zien wat ik in een doodnormale week zoal voor outfits aan heb. Ik moet toegeven: dit is best anders dan de outfits die ik op het blog plaats. Daar draag ik vaak rokjes en wat specialere dingen, terwijl ik naar school toch meestal voor een comfortabele broek kies. Dus jullie zien mij in dit artikel eens van mijn échte mode-kant. ;)

De letters staan voor de dagen van de week! 
Maandag: Ik begon de week met een rokje. Het was die dag wel lekker weer, maar nog niet zó warm dat ik een panty aandurfde. Sowieso heb ik het niet zo op panty's. Doe mij maar een maillot óf blote benen. Ik droeg mijn Diet Coke shirt van de Pull & Bear met mijn goede oude denim blouse van de Zara. 

Dinsdag: Tijd voor wat kleur! Ik heb de rode blazer al best een tijdje, maar ik ben er nog steeds dol op. De kleur vind ik geweldig. Ik combineerde de blazer met een bloemetjes-shirt van de New Look, spijkerbroek van G-star en schoenen van Panama Jack. 

Woensdag: Blousejes-dag! Ik weet nog dat ik deze blouse per se van mama moest kopen, ook al was hij redelijk boven mijn budget. Maar daar heb ik nog geen dag spijt van gehad, want de kwaliteit is écht wel wat beter dan goedkope zooi. En de kleur en het model blijft ook leuk. Ik combineerde het met dezelfde broek als dinsdag, maar nu met mijn bordeaux-rode Allstars erbij. 

Donderdag: Donderdag liep ik de hele dag in sportkleding, omdat ik mee deed met het Mission Olympic softbal toernooi. Dat is een school-wedstrijd. De voorrondes afgelopen donderdag waren in Drachten (Noordelijke finale), en die hebben we gewonnen. 13 juni zijn wij in Amsterdam om mee te doen met de landelijke finale, yeah. 

Vrijdag: Vandaag is roooood, de kleur van mijn broek. Ik vind mijn rode broek van Dept echt cool. Om er niet als een aardbei bij te lopen, droeg ik een leuk grijs truitje van Pull & Bear en weer mijn Panama Jacks. 


Zaterdag: gister was mijn outfit alweer simpel, omdat ik zaterdag altijd lekker rustig aan doe en moet werken, heb ik geen zin om me heel heftig aan te kleden. Ik droeg een zwarte broek van Hilfiger en een shirt van de ONLY.

Welke van deze vijf outfits vind jij het leukst? 



nRelate Posts and Homepage