4/14/2014

another H&M shoplog

Ik hoop dat jullie nog niet zat worden van al mijn shoplogs en hauls jongens, want vandaag heb ik er weer een voor jullie. Afgelopen zaterdag konden jullie zien dat ik wat H&M bonnen had gekregen, en aangezien ik vrijdag naar de stad ging met mama, kon ik die daar mooi uitgeven.



Ik ben nog steeds van de fluffy trend, dus toen ik dit lekkere vest zag in de sale moest ik hem wel meenemen. Ik heb deze versie al in het kort (waardoor het meer een soort jasje is), maar alsnog vind ik het een goede aanvulling op mijn garderobe. Deze kan ik lekker over mijn t-shirt gooien als het weer iets kouder is. Donderdag kun je dit vest in actie zien in een 'from spring to summer fashion transistions' artikel. Hij was afgeprijsd naar rond de €30.



Dit shortje zag ik hangen in de winkel en ik werd verliefd op de print. Heel kleurrijk, maar tegelijk heel chic. Het shortje is van een vrij dikke stof, nog even fijn dus voor in de lente. En het mooiste was dat hij maar €9,95 kostte. Een erg mooi prijsje voor een shortje van zulke kwaliteit.


Ik was al lang op zoek naar een mooie grijze acid wash jeans, en natuurlijk vond ik die bij mijn favoriete winkel. Hij is high waisted en super skinny, precies wat ik zocht. Deze kan ik denk ik goed combineren met m'n Doctor Martens, en in de zomer met opgerolde pijpen en witte Allstars. Hij kostte €24,95.


Tot slot een bh. Ja, die moeten ook gewoon gekocht worden! Deze vond ik het ergens wel waard om te laten zien, omdat hij hele mooie kanten randjes heeft. Bovendien kan ik deze ook nog wel onder een wit t-shirt dragen door de huidskleurige cups. En het mooiste was dat hij was afgeprijsd naar €7. Dat is echt bijna niets voor zo'n mooi exemplaar.

Wat vind jij van mijn aankoopjes? Heb jij laatst nog wat gekocht?

nRelate Posts and Homepage