4/11/2014

Blogger-liefde TAG



Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie! Ik heb de laatste tijd wat minder inspiratie voor het maken van artikeltjes. Hopelijk komt de inspiratie vanzelf weer, maar ik vind het zonde om zo lang niks te plaatsen. Ik kwam een tijdje terug een leuke tag tegen bij Anne. Het gaat over mij als blogger, welke blogs ik het leukst vind en wie mijn beste blogger-vriendinnen zijn. Ik heb een aantal vragen stiekem een beetje aangepast. Benieuwd?





Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam? Volgens mij was dat de blog van Cynthia, die denk ik iedereen van jullie wel kent. Floor zat een keer in de mediatheek op haar blog te kijken, en omdat ik het er zo leuk uit vond zien vroeg ik wat voor site het was. En zo geschiede het: mijn eerste blogbezoek! Dat is nu alweer ruim vijf jaar geleden denk ik.

Favoriete soort blogs? De allerleukste blogs vind ik blogs waar artikeltjes met een persoonlijke touch komen, en met veel variatie. Ik hou eigenlijk niet zo van blogs die heel erg in een hokje geplaatst willen worden, dus alléén maar beauty of mode of lifestyle. Lekker alles door elkaar is het leukst! En o, van mooie foto's gaat mijn hartje sneller kloppen.

Beste blogvriendinnen? Vorig jaar gingen Floor en ik van de ene meeting naar de andere, maar dat is nu eigenlijk een beetje opgehouden. Toch zijn er nog een aantal meiden waar ik nog regelmatig contact mee heb en dat zijn Soesja, Josephine, Romy en Marieke. Ook is er nog een Marieke, die geen blog heeft, maar  die ik wel ken via het blog. Met haar heb ik ook altijd véél lol! En eigenlijk zijn er nog veel meer meiden die ik lief vind.

Wat is een blog die je dingen of producten laat kopen? Oei, moeilijk is deze! Het is eigenlijk niet heel vaak zo dat ik dingen koop naar aanleiding van een artikel. Ja, héél soms wel, maar vaker is het zo dat ik van plan ben iets te kopen en dan opzoek ga naar artikeltjes over dat product of ding. Maar als ik moet kiezen is het toch Teske, omdat zij altijd hele leuke boekjes en dingen heeft die ik ook graag wil! En Annemerel, op het gebied van sport/hardloop-dingen.

5 blogs die iedereen moet lezen:
1. Jenniefromtheblog.com - blog van Jennie
2. Alyssaa.nl - blog van Alyssa
3. Paperboats.nl - blog van Aline
4. Thegirlsbehindthecamera.com - blog van Jamie en Silvy
5. Suzanneenzo.blogspot.nl - blog van Suzanne

Wat is je favoriete manier om blogs te lezen? Eigenlijk altijd via Bloglovin', behalve als ik weinig tijd heb: dan bezoek ik gewoon mijn favoriete blogs (o.a het lijstje van hierboven en nog meer leuke blogs!) om te kijken of ze nieuwe updates hebben. Er zijn blogs die ik elke dag check, en anderen alleen als ik er met Bloglovin' voorbij kom.

Wat zijn bloggers die je inspireren? Poe, moeilijk! Maar dan toch Jennie, omdat ik haar echt een toffe stijl vind hebben (en ze heeft een longboard, haha), op het gebied van mode en sport. Annemerel ook op het gebied van sport en ook inspireert ze me vaak tot het lezen van leuke boeken, en Josephine, met haar geweldige outfits. Links van deze blogs zijn allemaal al voorbij gekomen in dit artikel :)





Wat is je favoriete blogdesign? Strak, licht en met een persoonlijke tintje. Ik vind onze eigen layout, als ik eerlijk ben, ook erg leuk. Eigenlijk precies zoals ik het graag wilde. En Floor gelukkig ook, want we hebben hem samen gemaakt. Het is wel weer tijd voor een nieuwe binnenkort, maar wat we precies willen weten we nog niet zo goed.

Wat zijn je favoriete onderwerpen om over te bloggen? Als ik het héél ruim moet omschrijven is dat 'mijn leven', want alles waar ik over schrijf, zijn dingen die me in het dagelijks leven bezig houden, opvallen of die ik leuk vind. Ik vind het leuk om een soort persoonlijke artikels te maken, of outfits, recepten, leuke boeken of foto's te delen. Gewoon de dingen waar ik normaal gesproken over schrijf dus!

Hopelijk vonden jullie deze tag over mij, mijn blogvoorkeuren en mijn favoriete blogs leuk! Laat in de comments weten welk blog jij het allerleukst vind, en of je het met me eens bent wat betreft layout- en artikelvoorkeuren.








nRelate Posts and Homepage