4/12/2014

Floors verjaardagscadeautjes

Inmiddels heb ik al twee weken geleden mijn verjaardagsfeestje gevierd met lieve familie en vrienden. We hebben lekker gegeten, ik kreeg samen met mama (die was ook pas jarig geweest) een heuse presentatie over mijn leven tot nu toe en we hebben lekker gedanst op mijn playlist waar ik zo mijn best op had gedaan. Kortom, het was een hele geslaagde avond! Natuurlijk heb ik ook heel veel leuke cadeautjes gekregen en die laat ik graag aan jullie zien. Niet omdat ik wil opscheppen, maar gewoon omdat ik zo blij met de cadeautjes ben.

Het Kleurboek Voor Volwassenen


Toen ik dit geweldig leuke boek bij Marjolein zag, kon het niet anders dan dat ik het ook moest hebben. Ik was eerst een beetje sceptisch, want is kleuren niet voor kinders? Na lekker een kleurplaat helemaal ingekleurd te hebben, was ik om. Kleuren kan prima voor volwassenen! De kleurplaten zijn soms best ingewikkeld en dat maakt het extra leuk. En het werkt super ontspannend! Dit kleurboek kreeg ik van twee lieve vriendinnen.

more books!



1. Yay, eindelijk heb ik dan ook Q&A A Day! Ik vond het een goed cadeau om aan Marjolein te vragen, aangezien zij al een heuse Q&A expert is ;) Het is een prachtig boekje. Het is de bedoeling dat je elke dag een vraag beantwoordt, en dat vijf jaar lang. Op deze manier heb je een heel beeld van vijf jaar uit je leven en kun je de antwoorden met elkaar vergelijken.
2. Dit boekje kreeg ik van een vriendin, en het is echt perfect voor mij. Het is het toneelstuk 'Twelfth Night' van Shakespeare. Aangezien ik Engelse Taal en Cultuur ga studeren volgend jaar komt het heel goed uit! Ik vind het een super leuk idee van haar, en ik kan niet wachten om het te lezen.
3. Over iets meer dan een maand ga ik dan eindelijk naar Barcelona met Marjolein als examenreisje. Omdat we er beiden nog nooit zijn geweest, moesten we een handig boekje hebben dat ons wegwijs zou maken. Van mijn broertje kreeg ik daarom het boekje '100% Barcelona', een gids met kaartjes, hotspots en veel meer.
4. Tot slot had ik aan een andere vriendin een mooi boek van John Green gevraagd, en ze gaf me 'Paper Towns', een boek wat al heel lang op m'n to-read list staat. Weer een mooi boek voor in m'n collectie!

je kunt nooit genoeg bonnen hebben

bags in Barcelona

Ik vind het super leuk als mensen 'handige cadeautjes' bedenken, zoals het '100% Barcelona' boekje. Van mijn nichtjes kreeg ik dit ontzettend leuke tasje, 'voor in Barcelona', zeiden ze erbij. En dat was nog niet alles qua tassen: van mijn opa kreeg ik een mooie handbagagekoffer, voor in het vliegtuig. 

more presents I got

  • een handig notitieboekje (van Marjolein)
  • twee oude camera's + oude filmrolletjes van een oudoom van mij (die laat ik misschien wel zien in een camera-stash update!)
  • geld. Veel geld. Ik moet toch kunnen shoppen in Barcelona?!
Ik maak deze post zo laat dat ik niet eens meer weet wat ik allemaal heb gekregen. Shame on me

Wat vind jij van mijn cadeautjes?

nRelate Posts and Homepage