4/17/2014

from spring to summer fashion transitions

Ik vind het altijd erg leuk om filmpjes te kijken waarin fashiondiva's hun 'from spring to summer fashion transitions' laten zien. Op deze manier krijg ik veel inspiratie om mijn eigen lente-outfit zomerproof te maken! Waar ik in de lente nog vaak een vest of jasje over mijn t-shirt draag, kan ik die in de zomer gewoon lekker uittrekken. In deze post ga ik precies hetzelfde doen als in die leuke filmpjes. Ik heb outfits samengesteld die zowel 'warm' als 'koud' zijn. Ik hoop dat jullie hier ook weer inspiratie uit kunnen halen voor jullie eigen stijl.




Zoals jullie weten ben ik gek van shorts, zowel in de winter als in de zomer. Ik heb inmiddels al een hele collectie opgebouwd, en dit is een van mijn nieuwste aanwinsten. Je kon hem al zien in de shoplog van maandag. Shorts zijn zoals ik al zei heel veelzijdig. Je draagt ze in de winter met een dikke maillot, en in de zomer natuurlijk lekker met blote benen. In de lente draag ik er het liefst een panty onder, maar iets met korte mouwen erboven gaat me nog iets te ver. Daarom trok ik het lekkere fluffy vest (die je overigens ook maandag hebt kunnen spotten) over een wit t-shirtje aan. Chelsea boots erbij en hoppa, daar is 'ie hoor, de perfecte lente-outfit. Maar hoe moet dat nou als het iets warmer wordt? Heel simpel. Doe je vest uit, je Allstars aan, en je bent er klaar voor. En als het écht warm is, trek je die panty ook lekker uit. Ik durfde het mezelf niet aan te doen om op deze koude lente-ochtend met blote benen rond te huppelen ;)




Voor jurkjes geldt hetzelfde als voor shortjes: ook in de winter en lente zijn ze ontzettend leuk. En heb je geen jurkjes met lange mouwen? Geen probleem, daar komt het vest weer om de hoek kijken. Stroop lekker de mouwen op, vergeet de panty niet en ook de chelsea boots mogen er weer onder. Ook jasjes zijn erg leuk boven jurkjes. En wat dacht je van Dr. Martens onder een jurkje? Super stoer. Als het zomer wordt mag je alles weer uittrekken. Behalve je jurkje en je Allstars dan. Want wie kan er nou zonder Allstars? Sandaaltjes zijn ook een perfecte oplossing.




Op naar de laatste transformatie. Ik ben best een stoere chick, en voor de andere stoere chicks out there heb ik ook een grungy outfit samengesteld. Mijn nieuwe jeans hebben de perfecte wassing. Ik zag hem al helemaal voor me met een mooie houthakkersblouse en een simpele muscle-tee. En als ik aan een stoere outfit denk, dan moeten daar mijn Dr. Martens bij. Rol de mouwen weer op en je bent klaar om het lente-zonnetje te trotseren. Maar als de temperaturen stijgen mag die blouse gewoon uit en om je middel. Ik heb gehoord dat dit super hip is. En jeans in de zomer, is dat niet veel te warm? Geen probleem, rol de pijpen een stukje op en doe daar je witte Allstars onder (valt het op dat Allstars echt mijn to-go schoenen zijn?). De muscle-tee is lekker luchtig, perfect. En als het weer kouder wordt 's avonds, trek je de blouse gewoon weer aan. Hé, is dat even handig.

Wat vind jij van deze outfits? En hoe zou jij je lente-outfit transformeren?

nRelate Posts and Homepage