4/02/2014

Inspiratie - huis

Hoe heerlijk is het om weg te dromen bij afbeeldingen van perfecte huizen, en te bedenken om daar te wonen? Ik vind het geweldig, wat ik vast al vaker heb gezegd hier op het blog. Ik vind het echt heel leuk om mooi foto's van slaapkamers, studeerkamers, tuinen, bedden en ga zo maar door te bekijken. Vandaag een selectie voor jullie van mijn favoriete plaatjes.

desire to inspire - desiretoinspire.net - interior + exterior + archi…
so perfect
Tumblr
Good Night Verona! | via Tumblr
Ella | via Tumblr
Daily Glamorous
Housssse
Pin van Loïs Anthonijsz op inspiring things - Pinterest
- | via Tumblr
(18) Likes | Tumblr
Google Reader (40)
an-magritt
♡

Te veel perfectie, vind je ook niet? Ik wil later zo graag een heel licht huis. Zo eentje met veel ramen, dat zelfs wanneer het regent en de grijze wolken niet te missen zijn, het mooi licht is. En wat ik binnenkort erg graag wil doen op mijn kamer, is om leuke foto's boven mijn bureau te hangen met wasitape, zoals op foto 5!

Wat is jouw interieurwens? 



nRelate Posts and Homepage