4/08/2014

Longboard-wishes

Al sinds een hele tijd heb ik in mijn achterhoofd een wensje: het hebben van een longboard. Ik zie soms mensen heerlijk cruisen, en ook op Instagram en blogs komen er vaak foto's voorbij van mensen die een tochtje aan het maken zijn. Wat lijkt het mij leuk om ook een longboard te hebben, zeg. Stiekem ben ik best bang dat als ik één zou hebben, ik er niks of weinig mee ga doen, maar als ik dan die foto's weer zie... Ik wil ook een stukje boarden, om vervolgens in het zonnetje aan het water te zitten met een drankje. Hoe ideaal is dat?





Als ik een longboard wil, ga ik niet voor de aller-goedkoopste. Ik denk dat dat zonde is. Ik wil dan ook wel een béétje een goede, en eentje die niet plotseling uit elkaar valt. Bij Jennie zag ik het longboard van hierboven. Het is een Globe Arcadia Cruiser. OMG.
Dit board is €109,95. Wel een prijsje om nog eens goed na te denken dus. Ik ga het sowieso niet nu kopen, maar pas als ik zeker ben dat ik er eentje wil. Eigenlijk wil ik eerst even bij iemand met een longboard een ritje maken om te kijken of het wat voor mij is, voor ik in het diepe spring. Wat wel extra leuk is trouwens, is dat Suzanne ook eentje wil. We zitten hier thuis de hele tijd te zwijmelen over longboards, tot frustraties van papa en mama, haha. Maar als we er allebei eentje hebben kunnen we samen een rondje rijden, jaaa!



Wat me ook wel tof lijkt, is een Penny Board. Dat is eigenlijk een mini-longboard, en is dus wat makkelijker mee te nemen en op te bergen, maar is ook echt veel goedkoper, namelijk €36,95. Vooral die je hierboven kunt zien vind ik écht geweldig. Toch lijkt een longboard me leuker, op de één of andere manier.

Zoals je merkt twijfel ik nog heel erg. Maar wauw, wat lijkt het me gaaf! Als iemand tips heeft waar ik op moet letten mocht ik eentje kopen, een tweedehands longboard in de verkoop heeft staan óf als iemand zo lief is om me eentje te geven, dan hoor ik dat natuurlijk graag! ;)

Wat vind jij van longboards? 








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage