4/03/2014

My life in pictures - maart

Dinsdag eindigde maart officieel en begon april. April doet wat 'ie wil. En het begon gelijk goed met mijn achttiende verjaardag. Maar eerst blikken we natuurlijk terug op vorige maand. Wat heb ik allemaal uitgevoerd in maart? Ik heb voornamelijk buiten gezeten vanwege het ontzettend lekkere weer, maar tegelijkertijd was ik ook aan het leren voor mijn laatste toetsweek van de middelbare school ooit. Ook heb ik een bezoekje aan de stad gebracht en heb ik een ontzettend leuk verjaardagsfeestje gevierd.



1. eind februari begon Romy met het tekenen van volgers, en ook ik kreeg een eigen 'poppetje'. Ik vind Romy's tekenstijl erg leuk en schattig, check zeker even haar Instagramaccount.
2. ik bestelde heel veel plectrums op eBay, omdat ik ze altijd kwijtraak. Ze zijn nog fotogeniek ook.
3. hier begon geloof ik het ontzettend lekkere weer te komen! Ik ging snel met m'n zonnebril op in de tuin zitten.
4. ook de tussenuren op school bracht ik in het zonnetje door samen met vriendinnen.



1. ik haalde het eerste schepijsje van het jaar met mijn broertje Marnix.
2. voor mijn eindproject voor kunst printte ik mijn foto's op een mooie groot formaat uit.
3. hier zit ik in een dikke leerdip. Leren als het zulk lekker weer is werkt echt niet motiverend.
4. de bloesems begonnen weer te bloeien en die legde ik graag vast. Helaas zijn ze nu al weer bijna uitgebloeid...


1. Kitty vind het heeerlijk om onder haar kin gekroeld te worden.
2. mama haalde super veel perssinaasappelen van de markt, en daar maakte ik dus mooi lekker veel sinaasappelsap mee! Er gaat niets boven een glaasje jus 's ochtends (of 's middags, of 's avonds...).
3. met papa en mama ging ik voorproeven bij het café waar we die volgende week ons verjaardagsfeestje zouden geven. Ze hadden super fancy, maar ontzettend lekker eten.
4. met mama bezocht ik mijn expositie, en van tevoren gingen we nog even Groningen in om te shoppen en te lunchen bij de HEMA.

1. ik at pannenkoeken met aarbeien, zo super jummeh!
2. deze foto met Marjolein is gemaakt op de avond van m'n verjaardagsfeestje. Het was super gezellig met familie en vriendinnen en ik vond het erg jammer dat het al weer zo snel voorbij was! We hebben heerlijk gegeten en gedanst, en ik heb ook super leuke cadeautjes gekregen (niet geheel onbelangrijk ;)
3. ik kreeg onder andere het Kleurboek Voor Volwassenen, en ik ben verslaafd jongen. Ik heb al twee hele tekeningen ingekleurd. Dat klinkt misschien weinig, maar het is echt super veel werk om al die patronen in te kleuren.
4. een verjaardagsselfie op school! Dinsdag werd ik pas echt achttien jaar. Nu ben ik toch echt volwassen... Ach, ik denk dat ik een volwassene met kinderlijke trekjes word, want anders ga ik het teveel missen om kind te zijn.

Hoe gaat het met jou? En wat heb jij beleefd in maart?

nRelate Posts and Homepage