5/06/2014

Currently... #3 - Marjolein

Aangezien door het vele leren het blog er een beetje tussendoor schiet, vond ik het wel tijd om een soort persoonlijke update te schrijven. Ik doe dit in de vorm van een 'currently...' artikeltje, geïnspireerd op de artikels van Marieke en Alyssa. Ook Floor heeft er in het verleden al twee gemaakt. Wat ben ik op dit moment aan het lezen, luisteren, eten, etc?



Wearing: op het moment dat ik dit schrijf draag ik mijn rode broek, een grijze top en een denim blouse. En roze sokjes, te zien op de foto hierboven. De lente is in aantocht, en daarom draag ik weer wat luchtigere kledingstukken met vaak T-shirts en lichte broeken/jeans.

Drinking: Heel. Veel. Water. Ik heb besloten mee te doen met de #girlscamp van Annemerel, Esmee en Danique. Ik weet niet of ik de challenge lang ga volhouden, maar de opdracht van deze week kan ik nog aan: 3 keer een half uur cardio én elke dag twee liter water/thee drinken. Ik drink sowieso al veel thee, en nu ik ook nog eens bulten water drink zit ik eigenlijk de halve dag op de WC, maar fijn voelt het wel. Ik voel me frisser, fitter en gereinigd.

Reading: Ik ben gisteren begonnen in het boek Fangirl van Rainbow Rowell. Ik heb alle drie zijn boeken besteld, en Fangirl kwam als eerste binnen. Ik besloot er maar meteen een beginnetje in te maken in het zonnetje. Ik vind het een heel leuk boek tot nu toe, en herken mezelf er best wel in. Misschien maak ik binnenkort een artikel met boekreviews, als daar belangstelling voor is.

Listening: Het nieuwe nummer van Coldplay en Ed Sheeran, en ook vind ik deze erg leuk. Lekkere powernummers allemaal :)



Watching: niet zo veel de laatste tijd eigenlijk. Ik ben niet meer zo van het TV kijken, aangezien er toch niet veel leuks op is. Maar... vanavond komt wel weer Grey's Anatomy erop. Yay!

Wanting: dat de examens voorbij zijn en ik eindelijk kan stoppen met leren. Ik begin een beetje moe te worden van AL dat leren, en het liefst wil ik dat het 26 mei is en ik in Barcelona zit.

Loving: mijn nieuwe bikini! Ik kan hem voorlopig nog even niet dragen, maar ik ben echt heel blij ermee. En ook was het een fijn prijsje, namelijk voor €10 bij de H&M! Je ziet hem op de foto hierboven.

Feeling: hongerig! Gelukkig gaan we daar zo iets aan doen: Chinees halen. Vandaag was een rare dag dus besloten mijn ouders om Chinees te gaan halen. Ok, prima!

Wat ben jij 'currently' aan het doen? 
foto's van mijn Instagram






nRelate Posts and Homepage