5/04/2014

Nieuw ontdekte blogs #4

De laatste tijd heb ik weer veel nieuwe blogs ontdekt. En het leek me leuk om weer eens wat blogs in het zonnetje te zetten, zodat jullie ook wat leuke blogs ontdekken! Dit keer heb ik verschillende 'formaten' blogs. Een aantal hebben al heel veel volgers, maar zijn niet zo bekend in Nederland, en anderen zijn nog niet zo groot, maar verdienen dat wel. En be prepared: de meeste blogs van vandaag zijn foodblogs! Ik heb al een paar keer eerder een artikel geschreven over nieuw ontdekte blogs, en dat viel wel goed bij jullie in de smaak. Dus: let's go!



Naam: #FITGIRLCODE
Categorie: Sport, lifestyle, food
Waarom zo leuk: de laatste tijd ben ik weer goed bezig met hardlopen, en ik vind het dan ook heel leuk om blogs te lezen van mensen die over sporten net zo enthousiast zijn. Het blog wordt gerund door 7 meiden, die elk heel enthousiast en gezond zijn. Op het blog kun je recepten, workout-tips en fashion-gerelateerde artikelen vinden. Het is lekker gevarieerd en heel leuk!



Naam: lnnk
Categorie: eten, boeken, reizen, DIY en fotografie
Waarom zo leuk: ik kwam laatst op het blog van Lonneke terecht, en was meteen verkocht door de mooi foto's die ze maakt. Als ik mooie foto's zie op een blog, ben ik meteen verkocht. Ook staan er heerlijke recepten (die ik allemaal wil proberen!) op lnnk.nl en is Lonneke goed in kort en krachtig schrijven.


Naam: gewoonwateenstudentjesavondseet
Categorie: eten
Waarom zo leuk: al die prachtige foto's van (volgens mij) perfecte gerechten laten mijn foodlover-hartje sneller kloppen. Heb ik al eens gezegd dat ik van eten hou? ;) Wat ik erg leuk vind, is dat Leonie niet té ingewikkelde recepten maakt, maar wel originele. Ik zeg: volgen die handel!



Naam: Sincerely Jules
Categorie: mode
Waarom zo leuk: wat plaatst Julie geweldige en inspirerende outfits zeg! Ik volgde haar al tijden op Instagram, maar kwam er (sukkel als ik ben) pas vorige week achter dat ze ook een modeblog heeft. Volg haar blog om geïnspireerd te worden op het gebied van mode en haar Instagram om mooie foto's te zien, gemaakt over de hele wereld (want ze houdt van reizen).



Naam: Elle s'appelle Pauline
Categorie: eten, fotografie, persoonlijk
Waarom zo leuk: haar foto's zijn geweldig en bovendien vind ik de layout van Pauline ook zó fijn! Ik volg Pauline nog niet zo lang, maar lang genoeg om te weten dat ik haar blog heel leuk vind.

Zo, hier kunnen jullie wel weer even mee vooruit denk ik. Vandaag ga ik weer lekker met mijn neus in de boeken, en jij?







nRelate Posts and Homepage