5/02/2014

shoplog - bremen

Woensdag ben ik naar Bremen geweest. Ik was er al twee keer eerder geweest, en het is echt een leuke en mooie stad. Daarnaast zijn er ook leuke winkels. We gingen er vooral heen omdat we bij de Primark onze slag wilden slaan voor zomerkleding. Helaas viel de Primark (zoals altijd) een beetje tegen, maar toch heb ik in Bremen een flinke stapel gekocht, bij o.a H&M, Karstadt, C&A en Primark. Ik laat jullie zien wat.


























Ten eerste de dingen die ik gekocht heb bij de Primark. Ik vond de collectie heel erg tegenvallen dit keer, en naast wat basics heb ik dan ook niks gekocht. Ik had een pyjama (€8), riem (€2) borstel (€1,50) en haarknipjes (€1,50) nodig dus die kocht ik, en daarnaast nog een simpel grijze top (€3,50). Oja, en panty's voor Floor. De Primark zit in een groot winkelcentrum net buiten de stad, en daar gingen we ook nog even langs de DM om zonnebrandcrème in te slaan en we gingen naar de C&A. Verder heb ik alles in de binnenstad gekocht.









Voor als we naar Indonesië gaan wilde ik erg graag zo'n wijde broek, voor als we 's avonds gaan eten of iets dergelijks. Bij C&A spotte ik een zwarte met rode bloemetjes, die je hierboven ziet, en die kocht ik oor €19. Ook had ik een nieuwe spijkerbroek nodig en ik had de moed al bijna opgegeven tot we aan het eind van de dag nog even snel de Karstadt indoken (een soort Bijenkorf/V&D). Daar kocht ik deze van QS, voor €49,95. Dat vond ik een dikke meevaller, aangezien ik normaal altijd broeken van G-star 'moet' door mijn lange benen. Dit scheelt toch weer even een boel.



T-shirts stonden ook op mijn to-buy lijstje. Ik kocht er twee: een donkerblauwe met 'Fashionista Statement' erop van Jacqueline de Jong (afgeprijsd naar €6) en een witte van Only voor €16,95.

Ik wilde ook graag een jurkje die ik over mijn bikini kan doen na een dag strand of zwembad, of als ik mijn huid tegen de zon wil beschermen terwijl ik lees, ofzo. Bij H&M hadden ze een stuk of vijf verschillende, en ik koos een blauw/groene variant. Hij kostte €9,95.

En alweer het laatste uit de shoplog: een jurk! Ik heb mezelf voorgenomen in de zomer vaker jurkjes te dragen en deze waterval-jurk is alvast een begin. Ik vind 'm erg leuk! Hij is van ONLY en kostte €24,95.

Ik denk dat jullie veel van deze dingen ooit wel in een outfit terug gaan zien. Ik ben nog niet helemaal klaar voor de zomervakantie, maar het komt al wel in de buurt met deze dingen.

Wat vind jij het leukste uit mijn shoplog? 



nRelate Posts and Homepage