5/21/2014

update - examens, ik mis bloggen en Barcelona

Ik leef nog hoor, en Floor ook. We zijn 'gewoon' even druk bezig met onze examens, en daardoor wordt ons arme blogje helemaal verwaarloosd. En we verwaarlozen jullie ook een beetje... Ik mis het bloggen toch wel, dus wilde ik voordat ik voor de laatste dag ga leren even een update schrijven, zodat jullie even weten dat ik nog leef en hoe het met de examens gaat en dat we al bijna naar Barcelona gaan.


Barcelona


Examens
Nog twee! Ik zit nu op 3/4 en morgen heb ik alleen nog Aardrijkskunde en Engels. Sinds vorige week maandag zijn de examens in volle gang en verschijn ik af en toe op school om er één of twee te maken. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe meevalt. Tuurlijk was ik een paar keer best zenuwachtig, maar het is eigenlijk vooral heel officieel gedoe, terwijl de examens zelf niet eens heel moeilijk zijn (niet moeilijker dan de toetsen in ieder geval). Ik had al zo veel geleerd in de weken voor de examens, dat ik in de examenperiode alleen nog maar hoef te herhalen, en dat is fijn. Tot nu toe gingen alle zes examens best goed, behalve Natuurkunde, dus ik ben blij! Morgen de laatste twee en dan is het... vakantie. Dat voelt wel echt raar, maar ik denk dat het snel genoeg went.

Ik mis bloggen
Ik mis het echt! Het is al zo lang geleden dat ik écht goed geblogd heb, dat ik niet eens meer weet hoe het moet. Ik wil de tijden weer terug dat ik zo veel inspiratie had dat ik in het weekend voor de hele week vooruit schreef, maar helaas heb ik de laatste tijd niet meer zo veel ideetjes. Ik ben wel steeds dingen aan het opschrijven, zodat ik hopelijk binnenkort weer los kan.

Barcelona: hebben jullie tips?
JAAAAAAAA, maandag gaan Floor en ik naar Barcelona (#SHINBARCA), en daar hebben we zo veel zin in. Het is heerlijk om na de examens even er lekker uit te gaan en uit te rusten plus mooie dingen te bekijken. Maandag stappen we in het vliegtuig en vrijdag komen we weer terug, dus we hebben lekker veel tijd om dingen te bekijken en ook af en toe lekker aan het strand te liggen (als het lekker weer is in ieder geval). Maar... we zijn er allebei nog nooit geweest dus we kunnen wel wat tips gebruiken. Als jij in Barcelona bent geweest en leuke winkels/restaurants/dingen om te bekijken/straatjes/whatever weet, zouden we het leuk vinden als je die in de comments achterlaat. Ik maak er (denk ik) een lijstje van zodat we genoeg inspiratie hebben als we in Barcelona zijn.

Zo, nu weten jullie weer even waar ik/we mee bezig ben/zijn. Ik kan niet beloven wanneer er weer dagelijks artikelen online gaan komen op SH, maar het kriebelt in ieder geval wel. Hopelijk kunnen jullie het ons even vergeven en drukken jullie niet allemaal op de ontvolg knop ;)






nRelate Posts and Homepage