6/20/2014

Een blije lijst

Soms is het goed om even stil te staan en te denken aan de goede en leuke dingen die je hebt, doet, gaat doen of bent. Ik maak vaak lijstjes in mijn notitieboekje met dingen die ik leuk vind. Die kunnen variƫren van hele kleine dingetjes tot grote dingen, maar ik word er blij van om ze op te schrijven en ook om ze weer terug te lezen vind ik leuk! Ik heb al vaker zulke lijstjes gedeeld, kijk daarvoor onder de tag 'happy'.
Zdtx
- The Fault in Our Stars opnieuw lezen.
- Als de auto een keer niet afslaat tijdens de rijles.
- Zon.
- Als het druk is bij de Albert Heijn en daardoor de tijd op het werk heel snel gaat.
- Foto's af laten drukken en in mijn coole fotoalbum plakken.
- VANAVOND NAAR JOHN MAYER!!!
- Tulband bakken.
- Een stukje fietsen met papa/mama/suzanne of allemaal.
- Greek style van Ben&Jerry's.
- Voorspeelavond van dwarsfluit en veel complimentjes krijgen over mijn uitvoering.
- Naar Amsterdam met het softbalteam en...
- 5e van de 6 worden op het softbaltoernooi.
- Eindelijk in bed liggen na een drukke dag.
- Geslaagd zijn.
- Kadootjes krijgen.
- Het nieuwe album van Passenger (artikel volgt!)
- Bonbons kopen bij de bakker om weg te geven als kadootje.
- In de trein zitten en lekker lezen.
- Niet meer hoeven te leren.
- De boeken van Rainbow Rowell.
- IJsjes eten.
- Lekker thuis zijn.
- De herinneringen aan het fantastische Barcelona.
- Nieuwe volgers op Instagram.
- Mijn nieuwe zonnebril op eigen sterkte.
- Eindelijk weer inspiratie om te bloggen, yay.
- Buikspieroefeningen doen en er resultaat van merken.
- Hilarische, domme mensen op de televisie uitlachen.
- Mojito's drinken.
Ik denk er trouwens ook over om ook een '100 happy days' in foto's te doen. Dit heb ik gezien bij Iris, Lisa en Teske en ik vind het heel leuk om elke dag een foto te maken van iets leuks/blij's. Maar ik weet geen goed moment om te beginnen, haha.

Wat is jouw blije ding?








nRelate Posts and Homepage