6/19/2014

Floors closet confidentials

Ik vind het echt super leuk om alle ins en outs van iemands kledingkast te weten. Wat is haar favoriete item, welk kledingstuk was het duurst, wat was haar grootste miskoop, enzovoort. En toen was daar de closet confidential tag, een tag die een kijkje geeft in iemands garderobe! Het leek me leuk om uit te zoeken wat mijn closet confidentials zijn.

1. wat is het oudste item in je garderobe(kast)?


Ik heb mijn hele kledingkast doorgespit om te kijken welk kledingstuk het oudst was, en na een tijdje stuitte ik op dit vest. Hij komt van de H&M Divided. Ik kon helaas niet meer vinden wanneer ik hem precies heb gekocht, maar het is een maat 36, wat betekent dat het toch wel een aantal jaren terug is, helaas. Ouch. Gelukkig pas ik hem nog prima, want hij is lekker oversized. Hoewel ik moet toegeven dat ik op dit moment veel leukere vesten in mijn garderobe heb...

2. wat is het nieuwste item in je garderobe(kast)?

Gelukkig heb ik een blog, zodat ik meteen mijn nieuw geshopte spulletjes kan laten zien. Ik zocht even in het archief en kwam toen terug op de shoplog van Barcelona. Daar kocht ik onder andere deze muscle tee, een zonnebril, een crop top en shorts. 

3. wat is het duurste item in je garderobe(kast)?

Omdat ik een echte budgetbabe ben, zul je me eigenlijk nooit zien met kledingstukken aan die duurder zijn dan €50,-, tenzij ze het echt waard zijn. Mijn schoenen zijn wel vrij duur (denk aan die super expensive Dr. Martens, au), maar die tel ik even niet mee. Qua kledingstukken is mijn winterjas op dit moment het duurste in mijn garderobe. Hij kwam van de C&A en was rond de €50,-.

4. wat is het goedkoopste item in je garderobe(kast)?

Ik denk dat dit voor iedereen hetzelfde is. Panty's, basic hemdjes en ondergoed. Zo ook bij mij. Lekker saai, hè.

5. wat is je mooiste koopje geweest?


Bij deze vraag cheat ik even, want er zijn twee kledingstukken waar ik echt niet tussen kon kiezen. De eerste is mijn gevoerde spijkerjasje van Levi's. Normaal zijn die krengen niet normaal duur, maar ik heb hem overgekocht van een mevrouw voor maar €25,-. Ik heb hem niet normaal veel gedragen in de winter, en ik weet zeker dat ik dat dat de volgende keer ook weer het geval zal zijn. Het andere spijkerjasje is van ASOS, en vond ik dankzij Josephine in de sale voor maar €15. Dat geld heb ik er echt wel uitgehaald, want ik heb hem ik-weet-niet-hoeveel keer gedragen.

6. wat is je grootste miskoop geweest?



Hier heb ik niet echt lang over na hoeven denken. Ik denk dat ik ongeveer anderhalf of twee jaar geleden een jurkje bij H&M kocht die heel erg mooi is, maar ik echt maar een keer in het openbaar heb gedragen. Helaas is het echt niet mijn stijl. Wel paste hij mooi in een van mijn ABC-project foto's. Die zie je hierboven.

7. laat drie van je favoriete kledingstukken uit je garderobe zien!


Deze vraag is helemaal niet moeilijk. Sowieso horen de twee spijkerjasjes hierboven tot mijn favorieten, maar mijn zwarte, high waisted skinny jeans van H&M draag ik ook super veel en graag. En ook al vind ik schoenen niet helemaal binnen het genre 'kledingstukken' passen, mijn Dr. Martens zijn nog steeds mijn favoriete schoenen (ook al doen ze na een paar uur pijn). De coolste schoenen die ik ooit heb gehad!

Wat is jouw favoriete kledingstuk?

nRelate Posts and Homepage