6/04/2014

inspiratie - mooie plekjes

Na het bezoeken van Barcelona zit mijn hoofd vol met herinneringen aan de leukste, schattige, grote en kleine straatjes. Ik wilde dat er in mijn dorp ook standaard zulke leuke straatjes zitten, al denk ik dat het dan normaal zou worden... Maar goed, ik kwam op mijn favoriete inspiratie site WeHeartIt plaatjes van leuke straten en plekken tegen, en kwam daardoor op het inspiratie thema van deze week! Het is alweer een tijdje geleden trouwens dat er inspiratie online kwam, maar hopelijk kunnen we het vanaf nu weer goed oppakken.


Passion makes us fearless
.
Volkswagen Käfer
Untitled
Just a city.
#anotaai
Vintage #2 🌸🌺
The old book store📚
Untitled
Wishful thinking | via Tumblr
Summer | via Tumblr
Untitled
Tumblr

Wat is jouw meest favoriete plek? 






nRelate Posts and Homepage