6/24/2014

JOHN MAYER - verslag van het concert + vakantie bij Soesja

Ik heb net zo'n leuk weekend achter de rug! Vrijdag was dé dag waar Soesja en ik al een paar maanden naar uit keken, omdat we in de avond naar het concert van John Mayer in de Ziggodome zouden gaan. Ik werd al redelijk vroeg, en hyper, wakker. Ik heb in de ochtend nog boodschappen gedaan met mama en om 11 uur begon ik aan mijn wereldreis. Ik ga even een verslagje maken van het concert én van de andere dagen dat ik bij Soesja was.














Het begon dus met een wereldreis van Zuidlaren naar Badhoevedorp, waar ik zo'n 3:10 uur mee bezig was. Maar eigenlijk vloog het om door muziek te luisteren, naar buiten te staren en wat te lezen, en ook stiekem om gesprekken af te luisteren, hihi. Toen ik bij Soesja haar huis aankwam gingen we lekker theeleuten en muziek luisteren, en daarna gingen we weer met de bus richting de Ziggodome. We hadden honger, dus aten we bij de Febo het lekkerste patatje ooit. Het smaakte perfect omdat we zoveel trek hadden. Toen gingen we in de 'rij' staan bij de deur. Gelukkig hadden we zitplekken, dus we konden de mensen die al uren in de rij stonden voor staplaatsen even zachtjes uitlachen. We hadden een YOLO bui, dus namen we een super lekkere Tequila Sunrise, die helemaal niet belachelijk duur waren. En toen begon het voorprogramma: Go Back To The Zoo, waar we al helemaal los gingen. Niemand kende het, dus het was vrij hilarisch dat wij heel hard mee gingen zingen en de rest van ons vak echt met een 'w00000t' blik zat.
Toen kwam Johnie, en de perfectie begon. Hij speelde echt hele hele hele geweldige nummers en toen hij aan het eind Gravity speelde was de avond helemaal compleet. En oja, hij speelde gitaar op zijn rug. Ik genoot de hele tijd en het concert duurde ook lekker lang en het was perfect. Na het concert gingen we nog  lekker napraten en bijkomen van de geweldigheid en we gingen laat slapen.







Dag 2 begon met heel lang chillen bij het ontbijt. Volgens mij hebben we echt 2,5 uur aan tafel gezeten. Daarna gingen we naar Lisa op de fiets en vanaf haar huis naar de Bagels&Beans. Daar hebben we lekker drie uur gezeten. Veel gekletst, diepzinnige gesprekken gevoerd en lekkere dingen gegeten en gedronken. Jummeh. Toen moesten we weer beginnen aan de terugweg, want Soesja en ik moesten in de avond oppassen. We hebben bij de Ap twee maaltijdsalades en een heerlijk toetje gehaald en toen gingen we dat lekker opeten in de zon waar we ook selfies maakten. Daarna hebben we van 8 tot 1 opgepast en héél veel TV gekeken: drie afleveringen Lie to Me en vijf afleveringen New Girl, via Netflix. Chilllll.

De zondag hebben we weer lekker uitgeslapen en na ons ontbijt gingen we nog even Amsterdam in om naar de Forever21, Pull&Bear en Urban Outfitters te gaan. Bij de F21 hebben we iets te lang in de rij gestaan bij de pashokjes, maar het was wel een mooie winkel. Bij de UO heb ik een super leuk jurkje gekocht die ik binnenkort aan jullie laat zien. En daarna stapte ik weer in de trein en na 2,5 uur was ik thuis! Thanks Soesja voor het geweldige weekend :D









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage