6/07/2014

mini shoplog Barcelona

Als je in wereldsteden op vakantie bent, verwacht je meestal veel te gaan shoppen. Marjolein en ik hebben echter zo veel bekeken in Barcelona, dat er van shoppen weinig is gekomen. We hebben in totaal ongeveer twee uurtjes geshopt. Niet veel zou je zeggen, maar ik ben toch met een iets zwaardere koffer naar huis gegaan. Ik ben onder andere geslaagd bij Zara, Stradivarius en Pull&Bear. Ik waande me helemaal in Spaanse sferen in deze Spaanse winkelketens.




De crop top trend is inmiddels al een hele tijd gaande, maar tot voor kort deed ik er niet aan mee. Het leek me niets om mijn halve buik te laten zien. Maar nu ben ik toch een beetje om. Ik zag deze gestreepte top bij Zara hangen en ik werd een beetje verliefd. Ten eerste op het feit dat er streepjes op staan -  I love streepjes - en ten tweede door de prijs (rond de acht euro). Ik ga dit shirtje hopelijk met veel leuke high waisted shorts en tuinbroeken combineren! Donderdag zagen jullie misschien al dat ik hem in dat artikel aan had, samen met mijn lange tuinbroek. Die twee gaan perfect samen.



In dezelfde winkel spotte ik dit shortje. De mooie blauwe kleur viel me op (in het echt is hij iets feller blauw) en het feit dat de pijpen niet zo kort zijn dat je m'n halve billen ziet. Hij zit heerlijk comfortabel door de hoge taille en die lange pijpen. En deze kan perfect onder mijn nieuwe crop top! Hij was rond de vijfentwintig euro.



Ik hou ontzettend van band tees en toen ik deze met Guns 'N Roses zag bij Pull&Bear moest ik hem wel meenemen. Pull&Bear is serieus een van de leukste winkels ooit, en ik ben heel blij met het feit dat de Spaanse keten zich steeds meer door Nederland verspreidt. Er lagen nog veel meer verschillende shirts, maar deze vond ik er dit keer uitspringen. Ook dit is een crop top, en hij heeft laag uitgesneden armgaten, wat hem heerlijk luchtig maakt. En hij staat gewoon ontzettend stoer. Wat ik cool vind aan Pull&Bear is dat je, als je zo'n shirt koopt, een soort code krijgt waarmee je de muziek van de band die op je shirt staat kunt beluisteren!



Ik vertrok naar Spanje zonder zonnebril (ja echt), dus mijn plan was om in de eerste de beste winkel een te kopen. Ik zag deze bij Stradivarius en vond hem gelijk cool. Hij is lekker basic, hoewel de glazen wel van donker naar licht lopen en er zilveren details op de pootjes zitten. Hij is lekker groot, dus hij beschermt mijn ogen goed tegen de zon. Ik vrees wel dat ik de zonnebrillenkoorts nu wel te pakken heb, want ik wil meer, meer, meer! Helaas heb ik mijn zonnebril nauwelijks nodig gehad in Barcelona, want het was overwegend bewolkt...

Wat vind jij van mijn aankopen uit Barcelona? En wat vind jij de leukste Spaanse winkelketen?

nRelate Posts and Homepage