6/26/2014

outfit - retro

Ik hou van retro dingen. Muziek, interieur, fotografie en alles wat daarbij komt kijken. Sinds eergisteren is daar ook een nieuwe retro liefde bij gekomen: zonnebrillen. Op eBay is heel veel leuks te vinden, maar er is een ding wat je moet weten over eBay: het meeste is super fake. Zo ook mijn look-a-like Ray Ban Clubmaster. Ik vond het een goed idee om hem een ereplekje te geven in deze outfitpost. Ten eerste omdat hij er super cool uitziet, en ten tweede omdat hij super cheap was.
Samen met Marjolein en haar zusje Suzanne gingen we outfitfoto's maken. Voor mij was het al weer even geleden, maar ik vond zoals altijd heel leuk om te doen. Ik denk dat je het resultaat van Suzanne gauw op haar blog kunt terugvinden (ik heb de foto's gemaakt).
Ok√©, op naar de outfit itself! Ik ging voor simpel, maar wel zomers. Het was tenslotte eindelijk weer eens lekker weer.





Het Vogue shirt was geloof ik vorig jaar te krijgen bij een nummer van het gelijknamige blad. Ik vind dit soort t-shirts heel tof. Ze zijn heel makkelijk te combineren en je kunt ze vaak heel stoer combineren. Ik vond mijn nieuwe shortje uit Barcelona er goed bij passen. Om het stoere geheel af te maken trok ik natuurlijk mijn Dr. Martens aan. Ze vervelen nooit.

Ik wil weer vaker outfitfoto's gaan maken! Ik heb het toch wel een beetje gemist. Met deze artikelen kan ik mooi twee van mijn liefdes combineren: fashion en fotografie! Bereid je maar voor op extra veel van deze twee deze zomer.

Wat vind jij van deze outfit?

nRelate Posts and Homepage