6/27/2014

Passenger Whispers

Vorig jaar stond ik in oktober op de voorste rij te joelen en te genieten bij het concert van Passenger, en een paar weken terug was het eindelijk zo ver: hij bracht zijn tweede CD uit, genaamd Whispers. Ik had hem al van te voren besteld, zodat hij ook echt op die dag in de brievenbus verscheen. Ik sprong een gat in de lucht en toen ik hem wilde luisteren kwam ik erachter dat niet alleen de nummers geweldig zijn, maar dat het ook nog eens een van de mooist vormgegeven CD's is die ik ooit heb gezien.












Het album ziet eruit als een leuk en schattig kinderboekje. Ik weet niet of jullie het kennen, maar vroeger hadden wij zogenaamde pixie-boekjes die klein en vierkant waren en daar stond dan een klein verhaaltje in. Daar deed het me aan denken, haha.




Als je het 'boekje' opendoet, komt een leuk 3D plaatje tevoorschijn. Ik kan hier echt heel lang naar kijken, ik vind het zo leuk.


Maar... naast dat het super leuk is vormgegeven, staan er ook geweldige nummers op het album. O, ik hou écht van dit album. Het is een combinatie tussen vrolijk, mooi, zielig en... gewoon geweldig. Mijn favorieten?Coins in a fountain, 27, Scare Away the Dark, Start a Fire en Riding to New York. Ja, die vind ik super. Omdat ik de deluxe CD heb, zit er ook nog een CD bij met akoestische nummers, die ook erg mooi zijn.

Ik vind dit écht een toffe CD en ik ga er geen moment spijt van hebben, denk ik, dat ik het heb gekocht. Passenger is een ge-wel-dige vent.








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage