6/23/2014

Shoplog Promiss

Stress! Het is al zomer, en ik heb nog lang niet mijn garderobe voor de zomer en voor de zomervakantie compleet. Ik ben veel aan het rondstruinen in webshops, om dingen uit te zoeken die geschikt zijn voor de reis naar Bali die ik ga maken. Het liefst kleding van katoen, en voor in de avonden luchtige blousjes en broeken. Toen keek ik bij Promiss, en daar vond ik twee leuke dingen die ik bestelde.




























Het eerste ding wat ik bestelde is dit leuke t-shirt. Ik had/heb nog veel shirtjes nodig voor ik zonder zorgen op vakantie kan, en dit shirt was ook nog van katoen. Dat is het fijnst als het warm is. Ik vind het leuke aan dit shirt dat het wel basic is, maar toch nog speciaal door de kanten bovenkant. Yay! Dit shirt was in de sale voor €15, dus een prima prijsje. 

Ik ging ook even bij de blousjes op de webshop kijken en mijn oog viel meteen op deze vrolijke variant met bloemetjes. Ook dit is van katoen en hij is lekker luchtig. Perfect voor de koelere zomerdag of voor de avonden op Bali. Ik droeg hem ook al naar het concert van John Mayer afgelopen vrijdag (morgen verslag) dus er zit al een goede herinnering aan! Dit blousje was wat duurder, namelijk €45, maar ik vind het zijn geld wel waard.

Dat zijn de dingen die ik heb besteld bij Promiss! Ik denk dat ik beide dingen lekker vaak ga dragen, want ik vind ze toppie. 

Wat vind jij van mijn bestelde dingen? 





nRelate Posts and Homepage