6/06/2014

vakantieplannen + wat ik verder graag wil doen

Sinds twee weken heb ik vakantie, want toen maakte ik mijn laatste examen en hoefde ik me dus niet meer bezig te houden met leren of andere dingen doen voor school. Ik moest er de eerste paar dagen flink aan wennen, maar sinds we naar Barcelona zijn geweest, ben ik in de vakantiestemming. Ik kan nu gerust een paar uren achter elkaar lezen in het zonnetje, heb weer volop ideetjes voor het blog en wil het liefst heel veel luieren en leuke dingen doen. Ik ga in dit artikel mijn plannen voor de (hele lange) vakantie delen!

Hello summer

Uitslag examens en softbaltoernooi
12 juni komt hopelijk het goede nieuws dat ik geslaagd ben. Ik ga er stiekem heel erg vanuit, omdat alles gewoon erg goed ging. Maar dat maakt het ook juist eng, want als ik nu zak, weet ik echt niet wat ik met mijn leven moet. Maar laten we daar even niet vanuit gaan... ;) Als ik geslaagd ben, komen er wat mensen op bezoek en geef ik een mini-feestje voor familie en kennissen enzo. De volgende dag ga ik met mijn schoolsoftbalteam naar Amsterdam, want we hebben ons geplaatst voor de landelijke finale van Mission Olympic. Ik twijfelde eerst of ik nog wel mee wilde doen, omdat ik niet echt meer met school bezig ben, maar ik doe het toch maar, want het is vast heel leuk.

Concert John Mayer + vakantie bij Soesja
Een paar maanden geleden kocht ik met Soesja kaartjes voor het concert van John Mayer, op 20 juni in de Ziggodome. AAAAAAAH! We hebben echt goede plekken, en nog iets leuks: Go Back To The Zoo komt in het voorprogramma. AAAAAAAAH 2! Omdat ik toch naar Amsterdam moet en dan bij Soesja blijf slapen, besloten we dat ik net zo goed twee nachtjes kan blijven. Dus dan heb ik een mini vakantie bij Soesja waarin we vast gezellige dingen gaan doen en ik wil ook Lisa graag weer eens zien.

Bali!
Na het concert komen er even een paar weken dat ik niks gepland heb, maar half juli gaan we naar Bali. Joepie! Ik heb er zo veel zin in en we zijn druk bezig met de voorbereidingen (paspoort aanvragen, kleding regelen, inentingen, etc.). Eerst was het plan om een rondreis over Java en Bali te doen, maar doordat die reis niet vol was werd hij geannuleerd. Toen gingen papa en mama naar het reisbureau en de enige optie was deze, ook superleuke, reis over Bali. Het is 15 dagen en een groepsrondreis, maar het ironische is dat ook deze reis niet vol was en dat we dus nu met zijn vieren zijn met een priv├ęgids, haha. Ik ben heel erg benieuwd naar de mooie dingen op Bali en kan niet wachten. Het enige wat me verschrikkelijk lijkt, is de veel te lange vliegreis, omdat ik niet echt gewend ben om te vliegen en het best een beetje eng vind... Maar dat komt vast ook goed.

KEI-week
Volgend jaar ga ik naar de Universiteit in Groningen, en voor alle aankomende studenten wordt elk jaar de KEI-week georganiseerd, waar je heel veel leuke dingen gaat doen, mensen leert kennen en gaat feesten. Ik wil daar ook graag aan mee doen, dus begin augustus ben ik daar te vinden.

Verder voornemens en plannen
Ik wil heel veel gaan werken, en hopelijk gaat de planner daar even bij meewerken. Ze heeft gezegd dat ik rond de 20 uur per week kan krijgen, dus dat is prima. Dan heb ik nog wel vrije tijd over, maar verdien ik ook lekker veel. Goede combinatie dus. Verder wil ik lekker veel gaan lezen en in de zon liggen, vaak leuke dingen gaan doen met vrienden en misschien ook nog wel een dagje treinen. Het lijkt me namelijk zo tof om een interrail te doen door Nederland en gewoon steeds random in treinen te stappen, haha. Ik moet alleen nog even een vrijwilliger vinden.

Of te wel: ik heb een hele leuke vakantie voor de boeg, en ik geniet nu al van elke dag. Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?








nRelate Posts and Homepage