6/17/2014

Work those abs - drie fijne Youtbube video's

Om maar even met de deur in huis te vallen: ik háát buikspieroefeningen. En om ook maar even met de achterdeur in huis te vallen: over 5 dagen begint de zomer officieel. Toen ik daar een paar dagen geleden over nadacht, begon het toch wel een beetje te kriebelen om mijn buikspieren eens aan te pakken. Ik ben best tevreden met mijn lichaam, maar ik zou het mooi vinden als mijn buik iets platter was. Met alleen hardlopen en fietsen red je dat niet, en daarom probeer ik zo nu en dan eens buikspieroefeningen te doen. Maar... veel meer inspiratie dan sit-ups heb ik niet, dus zet ik vaak een filmpje op Youtube op waarbij die persoon het uitlegt. Ik heb even wat favorieten verzameld, zodat jullie ook aan de slag kunnen! Maar eerst even een inspiratie.



Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk 'haalbare' plaatjes te zoeken, omdat ik het zelf altijd té frustrerend vind om perfecte buiken te zien wat je NOOIT kunt halen.

Oké, en dan nu de filmpjes!



Als je niet veel tijd hebt, of geen zin om lang tijd te besteden aan buikspieroefeningen, is dit filmpje van Blogilates een uitkomst! Het is vier minuten DOODgaan van de pijn in je buik, maar dat is wel lekker effectief en daarna ben je er weer vanaf.



Ook dit filmpje van Blogilates is perfect! Ik moet zeggen dat ik haar soms wel irritant vind, maar ze heeft daarentegen wel leuke muziek in haar filmpjs, en tsja, het zijn gewoon goede oefeningen! In dit filmpje ga je geen vier, maar veertien minuten dood van de pijn, maar ook dit is zó effectief en lekker vol variatie. Ik vond deze nog best leuk om te doen!


Het filmpje hierboven vond ik heel erg fijn, omdat het voor mijn gevoel tijdens het filmpje niet heel zwaar was ofzo, maar daarna WOW. Ik voelde mijn buikspieren dus wél een paar dagen. Dit meisje vind ik ook wat fijner en minder overdreven dan Cassey Ho, en ze geeft toe dat zij het ook zwaar vind ;)

Nou, waar wacht je nog op? Als je zelf nog tips hebt voor goede buikspieroefeningen-filmpjes, dan zou ik het leuk vinden als je die in de reacties achterlaat zodat ik binnenkort lekker aan de slag kan met trainen!
Hopelijk hebben jullie hier wat aan gehad.








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage