7/22/2014

3 mirror outfits

Soms is mijn outfit leuk genoeg om er even een fotootje van te maken. Ik heb ooit mezelf uitgedaagd om een maand lang elke dag een 'mirror outfit foto' te maken, maar dat hield ik nog geen drie dagen vol. Toch heb ik een aantal foto's op mijn telefoon staan van outfits die ik droeg, en waar ik blij mee was - en ben. Ik heb de drie leukste uitgezocht om aan jullie te laten zien!

Jurkje van de Urban Outfitters en het vestje van de Bershka. Deze outfit droeg ik naar mijn diploma-uitreiking, en ik was er blij mee. Toen we aankwamen zag ik dat heel veel mensen ontzettend chic gekleed waren, maar ik vond dit wel een goede middenweg. Niet gala-chic, maar gewoon leuk! Ik ben zo blij met dit jurkje van de UO! 


Shorts van Sisters Point en het shirt van Only. Ik HOU van deze shorts! Lekker high-waisted en stoer, en ze zitten ook nog eens heerlijk. En ik kan ze makkelijk combineren met shirts of tops. Yay! 









Ik kocht laatst bij Rinsma deze ontzettend leuke broek, die ik laatst al in een outfit liet zien. Ik besloot het lekker makkelijk te combineren met een zwart hemdje en een denim blouse. Die blouse heb ik nu al... drie jaar? Ik vind hem nog steeds leuk! Wel begint hij een beetje kort te worden.

Welke outfit vind jij het leukst?









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage