7/03/2014

ABC-project - O

Heel stiekem ben ik nog bezig met mijn ABC-project dat ik anderhalf jaar geleden startte. Ik ben na al deze maanden 'bezig' te zijn nog maar net over de helft, maar dat geeft niets. Ik doe lekker alles in mijn eigen tempo. Voor de 'O' had ik weer hulp in geroepen van mijn raadsdame Marjolein, want zij is goed in woorden verzinnen. Na wikken en wegen besloot ik voor 'opoefiets' te kiezen. Misschien vergezocht, maar ik kan echt niet zonder mijn fietsje. Hij heeft me al drie jaar trouw gediend tijdens die lange kilometers naar school. Omdat ik volgend schooljaar waarschijnlijk met de bus naar school ga, leek het me goed om een soort eerbetoon te leveren aan mijn opoefiets.




Om deze foto te maken heb ik een heel avontuur moeten beleven. Eerst een fietstocht naar de een van de aardappelvelden, en daarna nog toeterende vrachtwagens op de snelweg ernaast zien te negeren. Ik nam mijn 50mm f/1.8 lens mee, want die levert heerlijke onscherpte. Nu ik weer een foto heb gemaakt voor m'n project, gaat het hopelijk weer wat sneller. De volgende foto wordt een foto met een woord dat begint met de 'P', dus dat wordt nog wat.


Wat vind jij van deze foto?

nRelate Posts and Homepage