7/12/2014

ABC-project - P

Zo, ik ben weer lekker op dreef met m'n ABC-project! Ik heb ook meteen weer heel veel plezier in het fotograferen. Tijdens dat drukke zesde jaar van het VWO had ik gewoon veel minder puf en tijd om een mini-shoot te houden, maar nu ik vakantie heb kan het elk moment van de dag! Voor deze foto had ik stiekem al een hele tijd een woord in gedachten. Bij de 'P' denk ik meteen aan mijn platen! Een mooier woord daar voor is natuurlijk 'vinyl', maar die letter is nog zo ver weg, zo lang kon ik niet wachten om mezelf met een plaat op de foto te zetten.





De foto is super simpel, maar dat vind ik juist wel cool. Ik vind het leuk om met zo weinig mogelijk materialen een leuke foto te maken. Deze foto is in mijn kamer gemaakt, voor mijn mintgroene muur. Deze heb ik later omgezet in een andere kleur blauw in Lightroom, want deze kleur vind ik meer bij de sfeer van de foto passen. Ik vond 'London Calling' van The Clash wel een mooie lp voor deze foto, met de witte sticker. Op deze manier clashten de eventuele kleuren ook niet met de kleur van m'n muur. Ik denk dat deze foto weer een mooie aanwinst voor mijn serie is!

De volgende foto zal een foto voor de letter 'Q' worden. Verder dan 'quote' en 'Queen' kom ik niet. Jullie?

Wat vind jij van deze foto?


nRelate Posts and Homepage