7/09/2014

inspiratie - ikea hacks

Ik ga volgend schooljaar nog niet op kamers wonen, maar maar kamer thuis is nog echt niet student-proof. Ik zat al een tijdje te fantaseren om mijn kamer een kleine make-over te geven met een aantal nieuwe meubels, en waar kun je die beter vinden dan bij IKEA? Op zoek naar inspiratie kwam ik op WeHeartIt zogenaamde 'IKEA-hacks' tegen: IKEA-meubels, maar dan net iets anders! Meestal zijn die meubels dan ge-DIY'd, wat er echt super tof uit ziet. Vandaag deel ik in 'inspiratie' een aantal van die hacks met jullie. Ik vraag me af of jullie die o-zo-bekende meubels herkennen ;)

Apartment Diet - Interiors, Design & Inspiration - Part 5
Diy ikea hack
crafts
The Painted Hive: IKEA Hack...Card File Drawers
andy's pad06 : Andreas' House Tour : Apartment Therapy
Szekrény újratöltve! | juditu
IKEA Hackers: Design Frosta
IKEA Hackers: Updated Expedit Dresser
Ikea Lamp Hack - Screen Prints BLOG

Was jij al bekend met 'IKEA-hacks'?

nRelate Posts and Homepage