7/02/2014

inspiratie - songteksten

Als ik een nummer hoor, luister ik in eerste instantie naar de melodie, de stemmen en de sfeer van het nummer. Maar als ik een nummer beter ken, ga ik er soms eens even goed voor zitten om naar de tekst te luisteren. Vaak staan er prachtige quotes in een nummer, en die zijn dan weer volop te vinden om sites als Weheartit! Ik heb zelf ook een quotesboekje, waar ik dit soort quotes in schrijf. Vandaag deel ik een aantal leuke songteksten met jullie. Onder elk plaatje staat uit welk nummer het komt.

Thinking Out Loud - Ed Sheeran <3
Ed Sheeran - Thinking Out Loud

Tumblr

Ed Sheeran - One

Tenerife Sea
Ed Sheeran - Tenerife Sea

Tumblr
Passenger - Let her go

Snap out of it

Arctic Monkeys - Snap out of it

<3
One Direction/Harry Styles - Don't let me go

yellow.
Coldplay - Yellow

Singing sweet songs

Bob Marley

Lyrics
Ed Sheeran - Even my dad does sometimes

🌙

The Script - Breakeven

YZ❤Paradise❤

Taylor Swift - Ours

Imagine - John Lennon 💕☁️

John Lennon - Imagine

Dat zijn weer een hoop levenslessen, niet dan? ;) Zo zie je maar weer dat er in nummers vaak hele mooie teksten verstopt zitten, die je zeker in je achterhoofd moet opslaan en soms zelfs als levensmotto kunt gebruiken. Deel je in de comments ook jouw favoriete songtekst? 


nRelate Posts and Homepage