7/28/2014

outfit - pretty daisy

Ik had jullie nog een outfit beloofd van een hele mooie, zomerse dag. En wat kun je beter dragen op zo'n dag dan een crop top en shorts? Eerst had ik het nooit zo op crop tops, maar jeetje, wat vind ik ze eigenlijk leuk. Ik heb er inmiddels al een stuk of drie. Het shirtje dat ik in deze outfit aanheb is mijn nieuwste aanwinst.





Toen ik met Marjolein in Utrecht ging shoppen, viel deze me op bij H&M. Het kleurtje vond ik al leuk, maar de prijs was nog leuker: €3,- in de sale. Hij is me net iets te groot, maar voor dat geld kon ik het niet laten (en het was de laatste...). Het bloemenshortje heb ik al een klein tijdje, die komt van New Look. Hij is lekker dun en luchtig, perfect voor de hitte van toen. Helaas is het wel zo met katoenen shortjes dat ze heel snel kreukelen, wat bij mij dus ook het geval is, oeps.


Ik heb het alleen nog niet over de sandalen gehad. Ik heb ze sinds mijn eindexamengala, wat al weer super lang geleden is. Ik vind ze heel leuk, want ze zijn lekker basic maar toch stylish. Ze hebben nauwelijks hak, wat fijn is, omdat ik echt niet lang op hoge hakken kan lopen. Ook deze komen van New Look.





Crop top - H&M
Shorts - New Look
Sandalen - New Look

Wat vind jij van deze outfit? En wat draag jij als het zo warm is?



nRelate Posts and Homepage