7/05/2014

Promiss shoplog van Floor

Ongeveer een week geleden plaatste Marjolein een mini-shoplog van haar bestelling bij Promiss. Ook ik heb wat besteld bij deze voor mij nog onbekende webshop, en ik laat jullie graag zien wat ik heb gescoord. Ik besloot te gaan voor basic items, aangezien die nogal ontbreken in mijn kledingkast. Ik koos een donkerblauw shirt met kanten bovenkant en een basic zwart jurkje uit (oftewel een little black dress).


Ik moet eerlijk zijn dat ik van tevoren niet hele hoge verwachtingen had van mijn bestelling, maar ik ben blij verrast, vooral over dit shirtje. Op de site stond dat hij nauwsluitend zou zijn, maar daar hou ik niet van. Daarom bestelde ik hem in een grote maat, waardoor hij lekker los zou vallen. Gelukkig heeft dat goed uitgepakt! Ik vind de kanten details erg leuk, en ik vind de stof ook erg fijn voor in de zomer. Ik vond hem vooral heel leuk staan bij het bloemenshortje wat ik aanheb op de foto's. Het shirt kostte €24,99. Duurder dan ik normaal shirtjes zou kopen, maar hij is z'n geld zeker waard.



De little black dress die ik bestelde zag er heel leuk uit zo op het hangertje. De stof is mooi stevig en hij is gevoerd met een leuk stippeltjespatroon. Helaas is de pasvorm van het jurkje niet geschikt voor mijn lichaam lijkt wel. De onderkant zit goed en nauwsluitend, terwijl de bovenkant erg los zit. Heel jammer, want deze had ik zeker aan kunnen doen naar bijvoorbeeld mijn diploma-uitreiking van vorige week dinsdag. Dit jurkje was afgeprijsd naar €35,-, dus ik weet niet zeker of deze nog in de webshop te vinden is.

Wat vind jij van mijn geshopte kleren van Promiss?

nRelate Posts and Homepage