7/18/2014

Random things in my room

Soms heb ik het ineens: de drang om andere dingen te doen dan ik van plan was. Bijvoorbeeld: ik moest eigenlijk van mezelf nog een theorie-examen oefenen, maar in plaats daarvan maakte ik foto's van willekeurige rommeltjes en dingen in mijn kamer. Ik vond het eigenlijk wel leuk om te delen op het blog, onder de naam 'random things in my room'. Zo krijgen jullie een kleine indruk van mijn leven op het moment (dat ik dit schrijf).








Notitieboekjes op mijn bureau. De ene (die open ligt) is mijn reisboekje, waarin ik dagboeken bijhoud als ik op vakantie ben. Ik heb alvast een 'voorkant' gemaakt voor als ik naar Bali ga! Op het moment dat jullie dit lezen ben ik daar al. Yeah yeah.

Mijn telefoon met een coole foto van John Mayer als achtergrond.

Ik kreeg het armbandje van mijn tante voor mijn diploma, en ik vind het echt heel erg leuk.

CD's die ik de laatste tijd nieuw heb: Passenger, John Mayer, Ed Sheeran en The Kik! Ik vind ze allemaal leuk.

Dit is niet echt in mijn kamer, gelukkig, maar op het moment dat ik de foto's maakte was het lekker donker buiten en regende het... Ik vond het wel fijn toen, want het was nogal warm.


Ik heb mijn masker van het eindgala en mijn hoedje (?) van de diploma-uitreiking een leuk plekje gegeven aan een muurtje in mijn kamer. Zo denk ik er lekker vaak aan terug.

Rode teennagels! Dit is Essie - Bordeaux. Ik vind het echt een geweldig kleurtje en het liefst draag ik deze altijd, maar dat is natuurlijk ook weer een beetje saai.

Een buddha in mijn kamer.

Heel misschien moet ik mijn laatjes eens even opruimen. Maar dan ook ├ęcht heel misschien.

Boeken! 

Wat is het meest random voorwerp dat je in je kamer hebt liggen?



(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage